پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی‌نجفی تا بهمن‌ماه بهره‌برداری می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از اتمام زودتر از موعود پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) خبر داد و گفت: زمان انجام پروژه در قرارداد ۱۰ ماه بوده اما با توجه به پیشرفت ۴۵ درصدی فیزیکی کار امیدواریم تا بهمن‌ماه این پروژه افتتاح شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی‌نجفی تا بهمن‌ماه بهره‌برداری می‌شود
شناسه : 44810 | انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده به تشریح وضعیت پروژه پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) پرداخت و اظهار داشت: پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی حدفاصل چهارراه شهدا تا خیابان شبستان حرم حضرت معصومه(س) طراحی‌شده و به‌عنوان مرحله سوم آرام‌سازی هسته مرکزی شهر در حال اجرا است.

وی، پیشرفت فیزیکی پروژه را بیش از ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی و واقعی پروژه ۴۵ درصد بوده و طبق برنامه زمان‌بندی انجام ولی درمجموع ۳۵ درصد کار اجراشده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از اتمام زودتر از موعود پروژه پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی خبر داد و گفت: زمان انجام پروژه در قرارداد ۱۰ ماه بوده است، اما با توجه به پیشرفت فیزیکی کار امیدواریم تا بهمن‌ماه این پروژه به بهره‌برداری رسیده و زودتر از موعود پروژه افتتاح شود.

وی، سپس اعتبار پروژه را عددی بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طول این پیاده راه ۳۳۰ متر و عرض آن ۲۰ متر است و درمجموع ۶۶۰۰ مترمربع را در برمی‌گیرد.

نوشته های مشابه
گیشه سینماهای قم در تسخیر «مست عشق»
تمهیدات شهرداری قم برای ۱۴ و ۱۵ خرداد
آغاز طرح «استحکام‌بخشی محلات» قم در سال ۱۴۰۳
۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهری قم تا پایان تیرماه
مراسم گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در قم برگزار شد
دعوای کودکانه در قم قربانی گرفت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.