برنامه‌های هفته کتاب در قم اعلام شد

رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به تشریح برنامه‌های هفته کتاب در استان پرداخت و گفت: بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» از روز دوشنبه ۲۴ آبان آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه‌های هفته کتاب در قم اعلام شد
شناسه : 43989 | انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، روح‌الله کریمی در خصوص برنامه‌های فرهنگی هفته کتاب در قم، اظهار داشت: بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» از روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

وی افزود: برپایی ایستگاه مطالعه در مجتمع‌های تجاری و مراکز توانبخشی، خرید کتاب از ناشران استان، برگزاری مسابقه بهترین شعار با موضوع ترویج کتاب و کتابخوانی، اهدای کتاب به کتابخانه‌های استان و رونمایی از چندین کتاب با موضوع دفاع مقدس در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای قم از جمله برنامه‌های هفته کتاب در قم است.

رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: همچنین «اهدای کتاب به مناطق محروم، روستایی و حاشیه‌‎ای استان»، «اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان به‌خصوص در مناطق کم‌برخوردار»؛ «دیدار با ائمه جماعات بخش‌های استان با موضوع هفته کتاب»؛ «معرفی کتاب‌های چاپ اول استان در فضای مجازی» و «کتابگردی در کتابفروشی‌های استان با حضور مدیران استان» از دیگر برنامه‌های هفته کتاب جمهوری اسلامی در استان قم است.

کریمی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در قم می‌توان به «برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی»، «تقدیر از ناشران و مؤلفان برگزیده» و «برگزاری نشست ادبی با همکاری انجمن ادبی استان» اشاره کرد. 

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.