پروژه تفریحی «زیپ لاین» تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به پروژه زیپ لاین گفت: این پروژه در فضایی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته می‌شود که شامل پارکینگ، کافی‌شاپ، ایستگاه آغاز، ایستگاه پایان و نظرگاه شهری و همچنین خط سبز زیپ لاین با ۱۰ متر حریم هوایی حول محور کابل است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه تفریحی «زیپ لاین» تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 43798 | انتشار : 20 آبان 1400 - 13:29   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به‌ضرورت تحقق سرانه تفریحی و افزایش تنوع در کاربری‌های گردشگری در شهر قم گفت: پروژه زیپ لاین در فضایی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته می‌شود که شامل پارکینگ، کافی‌شاپ، ایستگاه آغاز، ایستگاه پایان و نظرگاه شهری و همچنین خط سبز زیپ لاین با ۱۰ متر حریم هوایی حول محور کابل بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین سازمان پارک‌ها و فضای سبز در نظر دارد زمین پینت بال و پروژه‌های هیجانی در بوستان علوی را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار کند.

به گفته وی، بر این اساس زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با موضوع پینت بال و ورزش و بازی‌های هیجانی نظیر بانجی جامپینگ، راپل،  صخره‌نوردی یا موارد هیجانی مشابه در اختیار سرمایه‌گذار ذی‌صلاح قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: به همین منظور این سازمان از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش گردشگری دعوت به عمل می‌آورد ایده و نظرات خود را جهت بررسی و تصویب به واحد درآمد سازمان پارک‌ها ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم طی سال‌های اخیر اقدام به توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری در بوستان‌های شهر کرده است،‌ اذعان کرد: از آن جمله راه‌اندازی شهربازی بزرگ غدیر، باغ پرندگان، تله سیژ بوستان علوی و… است.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.