تحصیل ۱۷۰ هنرجو در هنرستان هنرهای زیبای قم

معاون امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: حدود ۱۷۰ هنرجو در رشته‌های نمایش، گرافیک و سینما در هنرستان هنرهای زیبای قم تحصیل می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحصیل ۱۷۰ هنرجو در هنرستان هنرهای زیبای قم
شناسه : 43387 | انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حسن دلیر پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم که در سالن جلسات شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، به حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن هنرهای نمایشی قم اشاره کرد و گفت: سالانه از محل تفاهم‌نامه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعتبارات مالی به انجمن‌های نمایش، تجسمی و سرود و موسیقی اختصاص پیدا می‌کند.

وی در ادامه از صدور پروانه فعالیت دو مؤسسه تک منظوره هنری در رشته تئاتر خبر داد و گفت: در صورتی که هنرمندان تئاتر قم متقاضی درخواست مجوز مؤسسه باشند، در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: در حال حاضر دو آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی نیز در قم فعالیت دارند.

دلیر همچنین به فعالیت هنرستان هنرهای زیبا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۶۷ هنرجو در رشته‌های نمایش، گرافیک و سینما در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: ۵۲ هنرجوی نمایش در دوره متوسطه دوم زیر نظر استادان متعهد و مجرب قم، در حال تحصیل هستند.

خاطرنشان می‌شود در حاشیه این نشست از پوستر بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری و مدیر انجمن هنرهای نمایشی قم رونمایی شد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.