فراخوان دومین جشنواره «شهر ما» تا پایان آبان منتشر می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما»، از اعلام فراخوان عمومی این جشنواره در اواخر آبان ماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان دومین جشنواره «شهر ما» تا پایان آبان منتشر می‌شود
شناسه : 43258 | انتشار : 10 آبان 1400 - 18:22   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،‌ برگزاری جشنواره‌های تخصصی را یکی از عوامل مهم در توسعه پایدار دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های شهرداری پرداختن به موضوعاتی است که نیاز به نگاه تخصصی اهالی رسانه و شهروندان داشته و جشنواره رسانه‌ای «شهرما» با هدف تربیت خبرنگار و شهروند مطالبه‌گر و توجه محققان دانشگاهی به مسائل شهری طراحی‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: با بررسی‌هایی که اداره کل ارتباطات شهرداری در حوزه خبر و رسانه انجام داده، مشخص‌شده  به حدود ۴۷ درصد موضوعات شهری پرداخته نشده و مغفول مانده است که در نتیجه مورد نقد و بررسی نیز قرار نگرفته است.

وی، گزارش کوتاهی از نخستین «جشنواره رسانه‌ای شهر ما» ارائه داد و گفت: در نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما»، یک هزار و ۱۵۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نشانه استقبال از این جشنواره بوده و برگزیدگان تجلیل شدند.

کلانترزاده، زمان اعلام فراخوان عمومی جشنواره را اواخر آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: در صورت کنترل بیماری کرونا و اجازه ستاد مبارزه با کرونا، اختتامیه جشنواره در دهه مبارک فجر برگزارشده و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

وی همچنین بر لزوم معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی شهر قم تأکید کرد و گفت: امیدواریم ۱۲۴۰ سال همسایگی با حضرت معصومه(س) را قدردان بوده و بتوانیم ورود تمدن ساز حضرت را به شهر قم به تصویر بکشیم.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.