برگزاری مانور فرهنگی آموزشی «اصلاح رفتار ترافیکی» در قم

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از برگزاری مانور فرهنگی آموزشی «اصلاح رفتار ترافیکی» با مشارکت پلیس راهور و آموزش‌وپرورش خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مانور فرهنگی آموزشی «اصلاح رفتار ترافیکی» در قم
شناسه : 42726 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به برگزاری مانور فرهنگی آموزشی «اصلاح رفتار ترافیکی» از توجه و شناسایی مخاطب خاص در این مانور و مشارکت و حضور ارگان‌های همکار و مشارکت‌کننده خبر داد.

وی تصریح کرد: در این مانور خیابانی، دانش آموزان با حمل تابلو پیام‌های ترافیکی، در فرصت توقف خودروها در پشت چراغ‌قرمز تقاطع‌های میدان شهید آیت‌الله سعیدی، سعی در گوشزد کردن لزوم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و مسائل ایمنی تردد شهروندان به رانندگان را داشتند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، هدف اصلی برگزاری این مانور را لزوم بازگو کردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای رانندگان عنوان کرد و افزود: طرح موضوعات فرهنگی از زبان کودکان اثربخشی بیشتری داشته و امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین، ضمن حفظ سلامتی خود و وسیله نقلیه، به حقوق عابرین پیاده نیز احترام بگذارند تا شاهد ساخت و شکل‌گیری شهری ایمن و سلامت باشیم.

وی، افزایش هماهنگی بین ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه در حوزه گسترش فرهنگ و اصلاح رفتار ترافیکی را یکی دیگر از اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

اصلاح رفتار ترافیکی

همچنین مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در حاشیه برگزاری مانور فرهنگی آموزشی «رفتار ترافیکی» با اشاره به اهمیت برگزاری این اقدامات فرهنگی، خواستار تقویت این‌گونه برنامه‌ها شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی مربوط به قوانین ترافیکی، باعث اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان خواهد شد.

به گفته وی، نگاه تخصصی و استفاده از راه‌کارهای عملیاتی و علمی در کنار بهره‌برداری از دستاوردهای روز  دنیا در رفع مشکلات ترافیکی اهمیت ویژه‌ای دارد که در این زمینه اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی حائز اهمیت بوده و باید این طرح‌ها آسیب‌شناسی و مستمر باشد.

طبیبی در حاشیه برگزاری این مانور ضمن بازدید میدانی از وضعیت ترافیکی خیابان حضرت امام خمینی (ره)، میدان سعیدی و معابر اطراف با شهروندان و کسبه در خصوص مشکلات و مسائل آن‌ها گفت‌وگو کرد.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.