فیلم‌های خاطره‌انگیز کودک در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اکران شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: یکی از کارهای خوبی که از آن در جشنواره فیلم کودک و نوجوان غفلت می‌شود، اکران انیمیشن‌ها و فیلم‌های خاطره‌انگیز کودک برای خانواده‌هاست که بدون شک با استقبال مواجه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فیلم‌های خاطره‌انگیز کودک در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اکران شود
شناسه : 42214 | انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی در حاشیه بازدید از محل برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در استان قم، اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار خوب و خاطره‌انگیزی که در این سال‌ها در استان قم انجام می‌شود، اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در برگزاری این جشنواره، فرصت تماشای فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان فراهم شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با تأکید بر اینکه تأثیرات فرهنگی اکران فیلم در سینما انکارناپذیر است، افزود: در این سال‌ها، قم از معدود استان‌هایی بوده که فرصت تماشای فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان را برای علاقه‌مندان و کودکان فراهم کرده است.

حجتی به استقبال کودکان و نوجوانان استان قم از اکران فیلم «یدو» در جشنواره فیلم کودک‌ونوجوان اشاره کرد و گفت: این فیلم که از افتخارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر بیشترین جوایز را کسب کرد و علاقه‌مندان زیادی در قم برای تماشای این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان به سینما آمدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افزود: یکی از کارهای خوبی که از آن در جشنواره فیلم کودک و نوجوان غفلت می‌شود، اکران انیمیشن‌ها و فیلم‌های کودک خاطره‌انگیز برای خانواده‌هاست که بدون شک با استقبال مواجه می‌شود.

حجتی با اشاره به میزبانی سینما کانون قم از دوره قبلی جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: خیلی دوست داشتیم امسال نیز میزبان کودکان استان باشیم اما به دلیل مشکلات فنی سینما که در حال برطرف شدن است، این توفیق نصیب سینما کانون نشد.

وی افزود: ان‌شاءالله به محض اینکه مشکل فنی سینما کانون طی هفته‌های آینده برطرف شود، هم اکران فیلم‌های روز سینما را کلید می‌زنیم و هم تلاش می‌کنیم میزبان فیلم‌های جشنواره فجر در سال جاری باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همچنین به استقبال مردم قم از سینما اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال، یکی دیگر از مراکز کانون در مناطق محروم استان به سینما مجهز شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.