توسعه فضای سبز قم ثمره‌ برنامه‌محوری است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم، رشد و توسعه فضای سبز شهر قم در سال‌های گذشته را ثمره‌ نگاه علمی و برنامه‌محوری دانست و گفت: مجموعاً بیش از ۳۷۰ مأموریت در حوزه سازمان پارک‌ها برای سال ۱۴۰۰ تعریف شده که پیشرفت فیزیکی و ریالی آنها به صورت دقیق و ماهانه پیگیری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توسعه فضای سبز قم ثمره‌ برنامه‌محوری است
شناسه : 40042 | انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با تأکید بر لزوم فرایند برنامه‌ریزی و برنامه‌محوری برای توسعه فضای سبز، اظهار کرد: بر همین اساس طی سال‌های اخیر تمام برنامه‌های سازمان براساس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه بوده است.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ هر سال یک سند راهبری برای سازمان تهیه شده و طبق این سند برنامه‌‌ها پیگیری، هدف‌گذاری و زمان‌بندی شده است، ادامه داد: در دوره اخیر مدیریت شهری سازمان پارک‌ها و فضای سبز اولین سازمانی بود که نسبت به استقرار سیستم کنترل پروژه اقدام کرد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز قم افزود: نقشی که برنامه محوری و متکی بودن به تدوین و اجرای دقیق برنامه‌ها، در تحول و توسعه ایفا می‌کند بر کسی پوشیده نیست از این جهت برنامه‌های راهبردی سالانه و سند چشم‌انداز فضای سبز شهر قم مبنای فعالیت‌های سازمان بوده است.

جوادیان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان در سال ۱۴۰۰، گفت: مجموعاً بیش از ۳۷۰ مأموریت در حوزه سازمان پارک‌ها برای سال ۱۴۰۰ تعریف شده که پیشرفت فیزیکی و ریالی آنها به صورت دقیق و ماهانه پیگیری می‌شود.

وی، رشد و توسعه فضای سبز شهر قم در سال‌های گذشته را ثمره‌ نگاه علمی و برنامه‌محوری دانسته و ابراز داشت: با همراهی و نگاه مجموعه شهرداری قم، گام‌های بزرگی در زمینه فضای سبز شهر قم برداشته شده است که چهره‌ی شهر قم را تغییر داده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.