معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم درگذشت

غلامرضا جانقربان، معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم و از پیشکسوتان مجموعه مدیریت شهری چند روز پیش از بازنشستگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم درگذشت
شناسه : 39988 | انتشار : 30 مرداد 1400 - 10:58   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ویروس منحوس کرونا بار دیگر خانواده بزرگ شهرداری قم را داغدار کرد و این‌بار باعث درگذشت یکی دیگر از خادمین شهر مقدس قم شد.

غلامرضا جانقربان از مدیران با سابقه شهرداری قم که مدت ۳۵ سال در سمت‌های مختلفی به زائرین و مجاورین بارگاه منور و نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خدمت کرده بود، به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

وی از سال ۹۴ در کسوت معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم مشغول به فعالیت بوده و پیش از آن هم در سمت‌هایی مانند معاون خدمات شهری، مشاور عالی شهردار قم و مدیر مناطق مختلف شهری، به شهر کریمه اهل‌بیت(س) خدمت کرده است.

مرحوم غلامرضا جانقربان همچنین در سطح کلان در سمت‌هایی مانند قائم مقام قرارگاه سازندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قائم مقام شهردار منطقه ۱۲ تهران فعالیت کرده بود.

وی پس از ۳۵ سال تلاش و فعالیت اجرایی در واپسین روزهای خدمت خود به سر می‌برد که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، اندکی پیش از بازنشستگی، دار فانی را وداع گفت.

پیکیر شادروان جانقربان از ساعت ۱۷ روز شنبه ۳۰ مرداد از مسجد طفلان مسلم واقع در بلوار شهید روحانی، رو‌به‌روی گلزار شهدا به سمت باغ بهشت تشییع خواهد شد. همچنین مراسم بزرگداشت این خادم شهر کریمه روز یکشنبه ۳۱ مرداد از ساعت ۱۸ در محوطه باز مقابل شهرداری مرکز واقع در بلوار امام موسی صدر برگزار می‌شود.   

سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پی درگذشت شادروان مهندس غلامرضا جانقربان معاون فقید معماری و شهرسازی شهرداری قم، در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام شهردار قم به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

در ایام عزاداری حضرت حسین بن علی علیه‌السلام و یاران باوفایش خبر درگذشت یکی از خادمین با اخلاص شهر مقدس قم و از همکاران گران‌سنگ مجموعه شهرداری قم شادروان مهندس غلامرضا جانقربان موجب تأثر و تألم گشت.

تلاش‌های بی‌شائبه، بی‌وقفه و اثرگذار آن مرحوم و خدمات ارزنده‌ای که در طول سالیان خدمت در شهرداری قم و مسئولیت‌های مختلفی که در این عرصه خطیر بر عهده داشت، باقیات الصالحاتی است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده در سرای باقی.

فقدان «مرد خدمت» شهرداری قم که روزهای آخر خدمت خود را در این مجموعه سپری می‌کرد و در آینده‌ای نزدیک به بازنشستگی نائل می‌آمد، داغی بزرگ و همیشگی برای ما در مجموعه شهرداری قم خواهد بود و یادش تا ابد ماندگار می‌ماند.

رجاء واثق دارم به‌واسطه خدمات ارزشمندی که از وی در شهر مقدس قم و برای زائرین و مجاورین حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به یادگار مانده است، مشمول الطاف حضرت احدیت خواهد گردید و امیدوارم در سرای آخرت جایگاهی رفیع ، آرامشی ابدی و هم‌نشینی با اولیای الهی را نصیب و قسمتش گرداند.

فقدان آن عزیز سفرکرده را به حضور بازماندگان محترم، خانواده داغدار و همکاران شهرداری قم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق صبر بر این مصیبت را برایشان مسئلت دارم.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.