ممنوعیت ورود به قم

معاون استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم گفت: تمام ورودی‌های فرعی قم مسدود شده و ۸ ورودی اصلی استان نیز به شدت در حال کنترل است و اجازه ورود هیچ‌گونه پلاک‌ غیربومی طی روزهای آینده به شهر داده نخواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت ورود به قم
شناسه : 39843 | انتشار : 24 مرداد 1400 - 21:08   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، بیژن سلیمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از مردم شهرهای اطراف به ویژه تهرانی‌ها درخواست می‌کنیم طی روزهای آینده به قم سفر نکنند چرا که امکان ورود به این استان وجود ندارد.

وی افزود: تمام ورودی‌های فرعی قم مسدود شده و ۸ ورودی اصلی استان نیز به شدت در حال کنترل است و اجازه ورود هیچ‌گونه پلاک‌ غیربومی طی روزهای آینده به شهر داده نخواهد شد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم ادامه داد: در شرایط کرونایی حاضر صرفاً گروه یک اصناف و برخی مشاغل ضروری و اساسی اجازه فعالیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند و فعالیت اصناف عرضه کننده کالاهای غیرضروری ممنوع است.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز شنبه هفته آینده تمام ادارات استان تعطیل خواهند بود و فقط دستگاه‌های خدمات‌رسان و برخی نهادها با ماهیت امدادی و ایمنی با یک سوم نیروهای خود مشغول خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم عنوان کرد: ما معتقدیم، هم می‌توان اقامه عزا کرد و هم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد به شرط آنکه مردم از هر چیزی که موجب ازدحام و تراکم شود،  دوری کنند.

وی یادآور شد: مجموعه مدیریت استان قم تا روز عاشورا در خدمت مردم و هیئت‌های مذهبی خواهد بود تا مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به درستی اجرا شود.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: سال گذشته قاطبه هیئت‌های ریشه‌دار و اصیل قم دسته‌روی‌های متداول خود را ماه محرم را تعطیل کردند اما با این وجود برخی هیئت‌ها نیز با اصرار بر انجام این کار در شرایط کرونایی، اجتماعات خطرآفرینی را شکل دادند.

نوشته های مشابه
برپایی نمایشگاه نقاشی «فلورا» در قم
یادواره ۱۹۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
مسابقات تیراندازی خانوادگی در قم برگزار می‌شود
داوری ۲۵ اثر نمایشی در جشنواره دختران تمدن‌ساز استان قم
نشست آموزشی مؤسسات خیریه فعال قم برگزار شد
نشان ملی نیکوکاری به مراکز خیریه فعال اعطا می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.