دبیر کمیته رسانه سازمان جوانان حقوق بشر منصوب شد

شهر بیست/ طی حکمی از سوی امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، حسن صدرایی عارف به سمت دبیر کمیته رسانه و عضو شورای راهبردی این سازمان منصوب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دبیر کمیته رسانه سازمان جوانان حقوق بشر منصوب شد
شناسه : 3972 | انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از خبرگزاری مهر، امین انصاری طی حکمی، حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه را به سمت دبیر کمیته رسانه و عضو شورای راهبردی سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای حسن صدرایی عارف
باسلام و احترام

نظر به تجربیات و دانش رسانه‌ای جنابعالی و با عنایت به مراتب تعهد و تخصص، به موجب این حکم به سمت ” دبیر کمیته رسانه و عضو شورای راهبردی سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران” منصوب می‌شوید.

با استعانت از خداوند متعال و توجه به اصول و سیاست‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بهره گیری از تمام امکانات و ابزارهای رسانه‌ای، تعامل با اصحاب رسانه در عرصه ملی و بین المللی و پیشبرد اهداف سازمان، از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لازم به ذکر است حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه، رئیس مجمع بسیج رسانه استان قم، عضو هیئت تحریریه ماهنامه «عصر اندیشه» و مُدرس سواد رسانه‌ای و سایبر ژورنالیسم در کشور است.

دبیری خبر در شبکه خبر صداوسیما، معاونت کانون فرهنگی «جوان امروز و جهان فردا»، دبیری سرویس حوزه هفته نامه پنجره و عضویت تحریریه ماهنامه گفتمان الگو در سابقه فرهنگی و رسانه‌ای صدرایی وجود دارد.

وی حائز رتبه نخست در دومین جشنواره بین المللی آخرین منجی در رشته گزارش رادیویی و حائز رتبه‌های اول و دوم در سه دوره متوالی جشنواره مطبوعات کشور است و سابقه سفرهای مطبوعاتی به لبنان، انگلستان، عراق، ترکیه و ایتالیا را داراست.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
جانمایی سه ایستگاه متروی قم در منطقه یک/ خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم احداث می‌شود
تشریح جزئیات بودجه عمرانی شهر قم در سال ۱۴۰۳
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.