قم نیازمند مراکز تفریحی و گردشگری است

استاندار قم با تأکید بر اینکه قم به سبب کمبود مراکز تفریحی و گردشگری نیازمند افتتاح و توسعه این فضاهاست، گفت: مدیریت استان همواره تأکید داشته که حامی و پشتیبان توسعه مراکز تفریحی و تقویت نشاط اجتماعی در شهر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم نیازمند مراکز تفریحی و گردشگری است
شناسه : 39267 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست ظهر امروز در مراسم افتتاح تله‌سیژاه بوستان علوی و روشنایی بوستان‌های علوی و غدیر و آغاز عملیات اجرایی پروژه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر و تجهیز و راه‌اندازی شهربازی بوستان فدک که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با قدردانی از اجرای پروژه‌هایی که مورد نیاز شهر قم است، اظهار کرد: قم به سبب کمبود مراکز تفریحی و گردشگری نیازمند افتتاح و توسعه این فضاهاست.

وی افزود: گسترش مراکز تفریحی از جمله مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مدیریت شهری به این امر اهتمام ورزیده و شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی برخی از آنها هستیم.

وی با اشاره به اعتماد مردم قم به مدیریت شهری تصریح کرد: مدیریت استان هم همواره تأکید داشته که حامی و پشتیبان تمام این فعالیت‌هاست و خواهد بود.

استاندار قم با تأکید بر اینکه نگرش سیستمی اقتضا می‌کند که تمام مجموعه شهر در ارتباط با هم باشند، گفت: تعامل و هماهنگی‌ها قطعاً به سود مردم قم خواهد بود و به همین منظور در سایه تعامل احداث این پروژه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ورود سالانه ۲۰ میلیون زائر به شهر قم گفت: به همین خاطر نیاز است گردشگری مذهبی در شهر تقویت شده و در کنار آن به ماندگاری زائر با تقویت زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری و افزایش نشاط اجتماعی توجه شود.

سرمست بیان کرد: نشاط اجتماعی با شادی جامعه متفاوت است و بیشتر به این معناست که حالات درونی شهروندان تقویت شده و شور و نشاط و جو روانی جامعه بهبود یابد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.