به مناسبت روز ملی درختکاری؛

۱۷ هزار اصله نهال در شهرک‌های صنعتی قم کاشته شد

شهر بیست/ به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری ظهر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی، 17 هزار اصله نهال در شهرک‌های صنعتی قم کاشته شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۷ هزار اصله نهال در شهرک‌های صنعتی قم کاشته شد
شناسه : 3815 | انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی قم، مراسم آغاز هفته منابع طبیعی و جشن روز ملی درختکاری ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی در ورودی شهرک صنعتی ثامن‌الائمه واقع در بخش مرکزی برگزار شد.

رائد کمالی‌مقدم معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در این مراسم با اشاره به اینکه در هفته منابع طبیعی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای ترویج فرهنگ درختکاری نسبت به امر درختکاری اهتمام دارند، بیان کرد: منابع طبیعی به تنهایی نمی‌تواند در ترویج فرهنگ درختکاری موفق باشد به همین علت به دنبال استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها، مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی است.

وی از اختصاص ۱۰ هزار اصله نهال توسط اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم برای کاشت در شهرک‌های صنعتی قم یاد کرد و افزود: هفت هزار اصله نهال نیز به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به مناسبت هفته منابع طبیعی تهیه شده است.

معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با بیان اینکه کاشت این نهال‌ها از ابتدای اسفندماه آغاز شده است، مطرح کرد: عملیات کاشت این نهال‌ها تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن نیز این نهال‌ها با استفاده از روش آبیاری قطره‌ای، آبیاری خواهد شد.

 

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.