شهر به سختی اداره می‌شود

شهردار قم با بیان اینکه شهر به سختی در حال اداره شدن است، گفت: به هیچ عنوان نباید توقف و کندی حرکت در افتتاح پروژه‌ها داشته باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهر به سختی اداره می‌شود
شناسه : 37073 | انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم، اظهار داشت: شهر به سختی در حال اداره شدن است و از نمایندگان و دولت انتظار می‌رود، تلاش ویژه‌ای چه در صحن مجلس و چه در بدنه دولت برای حمایت جدی از شهرداری‌ها داشته باشند.

وی افزود: در شرایط موجود باید دست به دست هم داده و هوشیار و هماهنگ براساس برنامه‌ ترسیم شده حرکت کرد.

شهردار قم با بیان اینکه خوشبختانه چارچوب شهرداری قم بسیار خوب و به روز شکل گرفته و برنامه‌ها با ریتم خوب و مناسبی در حال انجام شدن است، تصریح کرد: معاونان، مدیران مناطق و ستادی و همچنین سازمان‌ها باید با عزمی جذم و توان مضاعف کارها و برنامه را جلو ببرند تا بر مشکلات غلبه کنیم.

سقائیان‌نژاد با تأکید بر اینکه توقف پروژه‌ها معنا ندارد، با قدردانی از معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق، مدیریت‌ها، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران گفت: به هیچ عنوان نباید توقف و کندی حرکت در افتتاح پروژه‌ها و آغاز عملیات اجرایی و رونمایی‌ها داشته باشیم.

شهردار قم بیان کرد: تا زمانی که مسئولیت را برعهده داریم باید پرتوان و انگیزه پیگیر کارها باشیم و براساس برنامه زمان‌بندی شاهد افتتاح پروژه‌ها و آغاز عملیات اجرایی آن باشیم. در این زمینه نیز تأکید ویژه این است که تمام سازمان‌ها، مناطق، مدیریت‌ها و معاونت‌ها با هم همکاری داشته باشند.

سقائیان‌نژاد با تأکید بر اینکه در مدیریت ما حرکت آهسته معنا ندارد، افزود: چه در دوره ثبات شوراها و چه در دوره انتخابات و تغییر و تحول شوراها، حرکت هوشمندانه بر مدار برنامه‌ها و خدمت به مردم توقف ندارد.

شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حرکت‌های انجام شده در راستای تحقق شهرهوشمند گفت: در حال حاضر در این راستا بستر خوبی فراهم شده و برخی از خدمات در این حوزه و آموزش‌های لازم انجام شده و قابل تقدیر دارد. شهروندان به نسبت در گام اول خوب همکاری دارند و انتظار داریم رسانه‌ها نیز همکاری کنند که این فرهنگ برای استفاده غیرحضوری مردم ایجاد و تقویت شود.

سقائیان‌نژاد افزود: برای استفاده از خدمات غیرحضوری شهرداری قم به معاونت برنامه ریزی تأکید شد در راستای تقویت سرعت خدمات صحت و سلامتی در خدمت‌رسانی و امنیت با حفظ امنیت شبکه، برنامه‌ریزی گام دوم را برای حرکت به سمت شهر قم در افق ۱۴۰۴ شهر هوشمند انجام دهند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.