جذب ۳۰ میلیارد مشارکت مردمی برای بهسازی بافت‌های تاریخی

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با قدردانی از مشارکت و همدلی شهروندان قمی در بهسازی بافت‌های تاریخی، گفت: در این زمینه ۳۰ میلیارد ریال منابع مردمی جذب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جذب ۳۰ میلیارد مشارکت مردمی برای بهسازی بافت‌های تاریخی
شناسه : 35150 | انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی با اشاره به اهداف سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: این سازمان، هدف محور است و با توجه به شرایط موجود در سال، اجرای پروژه‌های مختلف ازجمله بهسازی بافت فرسوده تا سایر طرح‌های عمرانی را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در گذشته سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی پروژه محور بوده و به همین دلیل برنامه‌ریزی دقیقی وجود نداشت، افزود: در حال حاضر با انتصاب کارشناسان مجرب و بومی، اقدامات این سازمان در حوزه برنامه‌ریزی و اجرا شدن طرح‌ها به‌صورت هدفمند دنبال می‌شود.

خاکی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در جذب اعتبارهای ملی، استانی و مردمی در راستای نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر، خاطرنشان کرد: تنها در بخش مردمی ۳۰ میلیارد ریال منابع مردمی برای بهسازی بافت دریافت شده که جای بسی قدردانی از شهروندان فهیم دارد که به دنبال احیای بافت و نوسازی آن هستند.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: با اعتبارهای مردمی که از ساکنان محله هستند بسیاری از کوچه‌های فرعی جداره سازی شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در نوسازی بافت فرسوده مهم و تأثیرگذار است، ابراز کرد: محله‌ای که مردم در آن مشارکت می‌کنند نسبت به نگهداری آن نیز اهتمام و توجه بیشتری دارند.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.