لزوم تسریع تکمیل پروژه قطار شهری قم

استاندار قم با بیان حمایت مدیریت استان از اجرای طرح‌های تفصیلی شهر و توسعه زیرساخت‌ها در قم، بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه قطار شهری تأکید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم تسریع تکمیل پروژه قطار شهری قم
شناسه : 34653 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم به همراه معاونان شهرداری در دیداری نوروزی با بهرام سرمست استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار قم در این دیدار با اشاره به افتتاح بسیاری از پروژه‌های در سال ۹۹، از ادامه بهره‌برداری این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

همچنین استاندار قم بر لزوم استمرار فعالیت‌ها برای بهبود زیرساخت‌های خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

سرمست با بیان اهمیت برنامه‌ریزی مدون و بلندمدت در مسیر رسیدن به اهداف کلان استان، ابراز کرد: یکی از مزایای مدیریت در قم وجود تعامل و هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به موقعیت ویژه استان قم در کشور و تلاقی با ۱۷ استان کشور و نیز حضور اتباع خارجی از بیش از ۱۳۰ ملیت مختلف، اضافه کرد: ایجاد شرایط ایمنی و سلامت عمومی، امری خطیر و دشوار است که این مهم با همکاری همه بخش‌ها و همراهی مردم به‌دست‌آمده است.

استاندار قم، اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اصلی مهم دانست و تصریح کرد: در مناسبت‌های مختلف اولویت اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامتی مردم است.

سرمست، برگزاری مراسم نیمه شعبان در سال‌های گذشته در قم را موردتوجه قرار داد و ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم و کنترل این ویروس، مردم متدین و اقشار مختلف مذهبی در قم به‌خوبی شرایط اجرای شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را در مناسبت‌های مختلف رعایت کردند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان حمایت مدیریت استان از اجرای طرح‌های تفصیلی شهر و توسعه زیرساخت‌ها در قم، از اقدامات و تلاش‌های مدیران و کارکنان شهرداری در تمامی بخش‌ها در طول سال ۹۹ تشکر و بر ضرورت تسریع پروژه قطار شهری تأکید کرد.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
دیدار شهردار قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان/ تقدیر از مقام معلم
بهره‌مندی از تجربیات سازمان میادین میوه‌وتره‌بار تهران در قم
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.