اجرای مصوبه ممنوعیت نصب چادر در قم

رئیس اداره نظارت در رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه امسال نصب چادر توسط مسافران در شهر و اطراف مسجد جمکران نداشتیم و این موضوع به‌خوبی کنترل شد، گفت: در موضوع جمع‌آوری متکدیان، کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر هم تلاش شد شهر عاری از هرگونه از ناهنجاری آسیب‌های اجتماعی باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای مصوبه ممنوعیت نصب چادر در قم
شناسه : 34596 | انتشار : 09 فروردین 1400 - 15:40   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید مهربان با قدردانی از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اداره پیشگیری شهرداری و سایر مسئولان در اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر، اظهار کرد: در موضوع جمع‌آوری متکدیان، کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر در شهر تلاش شد، شهر عاری از هرگونه از ناهنجاری آسیب‌های اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه نوروز امسال در موضوع متکدیان مشکل خاص نداشتیم، ابراز کرد: در موضوع غربالگری شرکت تحت قرارداد با شهرداری قم عملکرد مناسب داشت و اقدامات خوبی در راستای ساماندهی افراد صورت گرفت.

رئیس اداره نظارت در رفع تخلفات شهری شهرداری قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به مناسبت ایام نوروز، تمام پرسنل اداره نظارت در رفع تخلفات شهری در آماده‌باش کامل بودند و نسبت به ارائه خدمات‌رسانی در بوستان‌ها و ازجمله جلوگیری از نصب چادر اقدام شد.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در تعطیلات نوروز امسال نصب چادر توسط مسافران در شهر و اطراف مسجد جمکران نداشتیم و این موضوع به‌خوبی کنترل شد، گفت: در طول مسیر نیز هر جا مانعی بود با کلانتری یگان شهرداری و پلیس راهور هماهنگ شد و مشکل خاصی در تردد نداشتیم.

مهربان خاطرنشان کرد: ساماندهی دست‌فروش‌ها نیز در این ایام تعطیلات به‌خوبی انجام و در این زمینه نیز مشکل نداشتیم.

رئیس اداره نظارت در رفع تخلفات شهری شهرداری قم افزود: در شب‌های تعطیلی نیز با نظارت‌های صورت گرفته از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تخلف‌هایی که ممکن بود صورت بگیرد، جلوگیری شد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل عوامل رفع تخلفات شهری شهرداری تصریح کرد: حدود ۶۰ نفر از همکاران در جمکران و اطراف جمکران مستقر بودند و حدود ۵۰ نفر نیز موضوع عدم نصب چادرها را دنبال کردند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.