برپایی ایستگاه فرهنگی به مناسبت نیمه‌شعبان

مدیر منطقه سه شهرداری قم از برپایی ایستگاه فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان در ابتدای عوارضی قم- تهران خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی ایستگاه فرهنگی به مناسبت نیمه‌شعبان
شناسه : 34484 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: با توجه اینکه یکی از اصلی‌ترین ورودی‌های قم در شهرداری منطقه سه واقع‌شده است، برنامه‌ریزی لازم برای راهنمایی مسافران و اجرای برنامه‌های مرتبط صورت گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه سه قم به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ و میلاد امام زمان(عج)، فضاسازی و زیباسازی لازم را برای برگزاری باشکوه این مراسم با نصب بیلبورد و پرچم‌های متبرک بنام حضرت مهدی (عج) انجام داده است.

روحانی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد کرونا، نصب چادر در بوستان‌های شهر قم به‌ویژه بوستان‌های ولایت، فدک، بنیادی و سلام ممنوع است، تصریح کرد: در این راستا نیز با نصب بنر اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به مناسبت نیمه شعبان علاوه بر نورافشانی در سطح این منطقه برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز در راستای ترویج فرهنگ مهدویت در این منطقه از شهرداری برگزار می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: همچنین ایستگاه فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان در ابتدای عوارضی قم- تهران برپا می‌شود.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.