آغاز واکسیناسیون سالمندان قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آغاز تزریق واکسن کرونا به سالمندان زیر پوشش بهزیستی در قم، گفت: اولین مرحله تزریق واکسن کرونا در سه مرکز نگهداری و مراقبت از سالمندان تحت نظر بهزیستی استان قم با حضور کارشناسان مرکز بهداشت آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز واکسیناسیون سالمندان قم
شناسه : 34067 | انتشار : 26 اسفند 1399 - 20:20   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل واکسن می‌زنیم، اظهار کرد: انجام واکسن فقط براساس دستور العمل وزارت بهداشت صورت می‌گیرد و به هیچ درخواستی خارج از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

قدیر گفت: در جلسه ستاد نوروزی کشور بر کنترل کامل استان های زیارتی و سیاحتی در جهت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید شد.

وی با اشاره به آغاز تزریق واکسن کرونا به سالمندان زیر نظر بهزیستی در قم افزود: با توجه به زمانبندی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت مرحله اول واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز شبانه روزی بهزیستی قم امروز و با حضور مسئولین و کارشناسان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی در مرکز سالمندان بقیه الله(عج)، خانه سالمندان فاطمیه و مرکز سالمندان رضوی آغاز شد.

وی اظهار کرد: در این مرحله  ۱۲۸ نفر از سالمندان مقیم مراکز یعنی ۶۸ درصد سالمندان مقیم و ۲۱ نفر از پرسنل این سه مرکز شبانه روزی در مقابل بیماری کووید۱۹ واکسینه شدند.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.