مبادی ورودی و خروجی شهر از نخاله و پسماندهای ساختمانی پاکسازی می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح استقبال از بهار به منظور پاک‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر از نخاله و پسماندهای ساختمانی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مبادی ورودی و خروجی شهر از نخاله و پسماندهای ساختمانی پاکسازی می‌شود
شناسه : 33856 | انتشار : 23 اسفند 1399 - 12:09   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه طرح پاک‌سازی محورهای اصلی سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار برگزار می‌شود، اظهار کرد: در پایان هر سال با مشارکت بخش خصوصی از تمام ماشین‌آلات فعال در حمل و نقل، نسبت به پاکسازی حریم و مبادی ورودی شهر از خاک و نخاله و ضایعات اقدام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ادامه داد: هدف از اجرای طرح، پاک‌سازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیر‌ها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندانی است که در شهر تردد می‌کنند.

میرابراهیمی یادآور شد: پاک‌سازی در محورهای اطراف شهر، جاده کوه سفید، جاده اصفهان، کمربندی امام علی و… با حضور ماشین آلات و دستگاه‌ها برداشت و حمل خاک و نخاله انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاک‌سازی حریم راه‌ها به طور مستمر در طول سال انجام می‌شود، تصریح کرد: این اقدام یک نگاه بازدارندگی برای افراد متخلف و حذف محیط‌های نا‌زیبا از سطح شهر است.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، تیم‌های پاکسازی با ماشین آلات لازم، پسماندهای عمرانی و ساختمانی تخلیه شده در زمین‌های باز مشرف به معابر را جمع‌آوری نموده و زمین‌ها را پاکسازی می‌کنند.

میرابراهیمی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند متولی مدیریت پسماند‌ها در سطح شهر است که پسماندهای عمرانی و ساختمانی هم بخشی از آن است، افزود: کمیته اجرایی پسماندهای عمرانی و ساختمانی از سال ۸۷ ، در سازمان مدیریت پسماند راه‌اندازی شد که نظارت کلی بر فعالیت‌های عمرانی و خاکبرداری‌هایی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد، دارد.

وی با اشاره به فعالیت تیم‌های گشت و کنترل سازمان در مناطق شهری، تصریح کرد: هر نوع فعالیت عمرانی و خاکبرداری که در سطح شهر اتفاق می‌افتد باید از کمیته اجرایی پسماندهای عمرانی و ساختمانی سازمان مجوز دریافت کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: کلیه ماشین آلاتی که در این حوزه فعالیت می‌کنند مجوز دارند و باید در هر پروژه مجوزهای خود را تمدید کنند.

نوشته های مشابه
تجلیل از فیلمساز قمی در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان
چراغ «آسمان» روشن شد
دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر شکایت‌های مردمی
همایش ملی دریاچه نمک و کنترل گردوغبار در قم برگزار می‌شود
‌خسارت ده هزار میلیاردی گردوغبار به قم
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.