نصب ۱۲ المان مناسبتی در شهر قم/ ۳۵ المان شهری تا ایام نوروز بازسازی می‌شود

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب ۱۲ المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم خبر داد و گفت: ۳۵ المان ثابت و موقت شهری تا ایام نوروز بازسازی و نصب می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب ۱۲ المان مناسبتی در شهر قم/ ۳۵ المان شهری تا ایام نوروز بازسازی می‌شود
شناسه : 33853 | انتشار : 23 اسفند 1399 - 12:02   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با بیان اهمیت زیباسازی شهر در ایجاد نشاط اجتماعی و سرزندگی، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که سازمان زیباسازی در راستای استقبال از بهار و افزایش نشاط و سرزندگی اجتماعی در دستور کار قرار داده، موضوع خانه‌تکانی عید است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم، احیاء و بازسازی المان‌های سطح شهر را موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از اقداماتی که ذیل خانه‌تکانی عید پیش‌بینی‌شده موضوع احیاء و بازسازی المان‌های سطح شهر بوده که در سال‌های گذشته ساخته و به بازسازی نیاز دارد.

موسوی‌منش، نحوه اجرای کار را تشریح کرد و گفت: المان‌هایی که در سطح شهر به‌صورت ثابت جانمایی شده در محل بازسازی و المان‌های موقت در محل کارگاه احیا و بازسازی می‌شود.

وی، تعداد المان‌های در حال بازسازی را ۳۵ المان اعلام و بیان کرد: المان میدان شهید زین‌الدین، میدان شهرداری و سایر المان‌های ثابت و موقت به‌مرور بازسازی و تا ایام نوروز نصب می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب ۱۲ المان مناسبتی در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: المان‌های مناسبتی باهدف استقبال از بهار در ورودی‌های شهر و میدان‌های اصلی و پرتردد جانمایی می‌شود.

موسوی منش یکی از اهداف اجرای جشنواره‌های بهاری را آوردن رنگ‌های شاد و جذاب در محیط شهری دانست و تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری قم ایجاد نشاط و سرزندگی اجتماعی بوده که از زمان شیوع ویروس کرونا این مهم اهمیت بیشتری پیداکرده است.

نوشته های مشابه
بست شرقی حرم مطهر محور سوغات و صنایع دستی شود
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.