اجرای طرح نقش برجسته ابومهدی المهندس در قم/ کاشی‌کاری القاب حضرت معصومه(س) در صحن جوادالائمه(ع)

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای طرح نقش برجسته ابومهدی المهندس در تقاطع این شهید بزرگوار خبر داد و گفت: نقش برجسته شهید ابومهدی المهندس توسط استاد گل محمدی کار شده که از هنرمندان سرشناس شهر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح نقش برجسته ابومهدی المهندس در قم/ کاشی‌کاری القاب حضرت معصومه(س) در صحن جوادالائمه(ع)
شناسه : 33448 | انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به تلاش سازمان زیباسازی در حوزه نقش برجسته‌ها، اظهار کرد: تا پایان سال چند نقش برجسته مانند تقاطع شهید ابومهدی مهندس فاز نخست آن جانمایی خواهد شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به ماندگاری و زیبایی‌های نقش برجسته با استفاده از هنرمندان برای ماندگاری آثار، تصریح کرد: نقش برجسته شهید ابومهدی المهندس توسط استاد گل محمدی کار شده که از هنرمندان به نام و سرشناس شهر است.

موسوی منش ابراز کرد: نقش برجسته ابومهدی المهندس با همان دست خط و امضای دهه ۶۰ ایشان که مربوط به دوران دفاع مقدس بوده، طراحی و اجرا می‌شود.

وی یکی دیگر از پروژه‌های نقش برجسته را تقاطع فرهنگیان دانست و عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات در این حوزه نصب القاب حضرت فاطمه معصومه(س) در زیر صحن حضرت جوادالائمه(ع) است که تمام قاب‌های زیر صحن با کاشی‌کاری پر می‌شود و تلاشمان بر این است که حال و هوای کاشی‌کاری سنتی را احیاء کنیم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم نورپردازی معابر و المان‌های شهری را موردتوجه قرار داد و افزود: در نورپردازی سطح شهر به استثناء یک یا دو پل، تمام تقاطع‌ها نورپردازی شده و تا پایان سال تمام المان‌های نوری بررسی، تعمیر و به‌روزرسانی می‌شود.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.