اثرگذاری پویش #هنوزتموم‌نشده در آگاهی‌بخشی به مردم/ یک سال برای واکسیناسیون مردم زمان نیاز است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به پویش #هنوزتموم‌نشده گفت: این پویش بسیار اثربخش و ارزشمند و مهم است و باید رعایت دستورات بهداشتی را به یک فرهنگ تبدیل کنیم چرا که واکسن ایرانی تا اواخر بهار وارد مرحله عملیاتی می‌شود و حدود یکسال هم زمان برای واکسیناسیون کل مردم نیاز است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اثرگذاری پویش #هنوزتموم‌نشده در آگاهی‌بخشی به مردم/ یک سال برای واکسیناسیون مردم زمان نیاز است
شناسه : 32680 | انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا قدیر با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده است، اظهار کرد: ما هنوز خیلی کار داریم و باید آمادگی داشته باشیم که از نظر ویروسی دچار مشکل نشده و پیک جدید رخ ندهد.

وی با تاکید بر اینکه کووید۱۹ درمان ندارد و تنها راه مقابله با آن پیشگیری است، تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شستن مستمر دست‌ها از جمله راه‌های پیشگیری از این بیماری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: این ویروس پیر و جوان و ورزشکار و… نمی‌شناسد و به تازگی هم متاسفانه دو تن از ورزشکاران خوب ما درگیر این ویروس شده و جان خود را از دست دادند، پس مردم باید هشیار باشند.

وی با اشاره به پویش #هنوزتموم‌نشده گفت: این پویش بسیار اثربخش و ارزشمند و مهم است و باید مردم در نظر داشته باشند و این فرهنگ ایجاد شود که تا آماده شدن واکسن رعایت نکات بهداشتی را داشته باشند.

قدیر گفت: تا اواخر بهار زمان نیاز است تا واکسن ایرانی وارد مرحله عملیاتی شود و حدود یکسال هم زمان برای واکسیناسیون کل مردم نیاز است.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی بین مردم برای رعایت نکات بهداشتی گفت: متاسفانه شاهدیم که زدن ماسک بین مردم کم شده و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش پیدا کرده و امیدواریم مردم به این مساله بیش از پیش دقت داشته باشند و راه این مساله آگاهی‌بخشی و تبلیغات است.

قدیر خاطرنشان کرد: کاری که شهرداری در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی شروع کرده بسیار خوب است و امیدواریم با همکاری مردم و نهادهای مختلف بتوانیم بر این ویروس پیروز شویم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.