شهردار قم با خانواده شهید فخری‌زاده دیدار کرد +تصاویر

شهردار قم به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر با خانواده شهید محسن فخری زاده دیدار و گفت‌وگو کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهردار قم با خانواده شهید فخری‌زاده دیدار کرد +تصاویر
شناسه : 32548 | انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران شهری با حضور در منزل شهید محسن فخری زاده از شهدای ترور با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار قم در این دیدار با اشاره به نقش شهید فخری زاده در ارتقای سطح علمی و دانش هسته‌ای در کشور اظهار داشت: شهید فخری زاده از افتخارات شهر قم است و مجموعه شهرداری خود را موظف به گرامیداشت و اعتلای نام این شهید والامقام می‌داند.

وی با تأکید بر نامگذاری بلواری در قم به نام شهید فخری زاده تصریح کرد: در سطح شهر نیز تلاش شده با فضاسازی‌هایی، یاد و خاطره این شهید گران‌قدر را بیش از گذشته زنده نگه داریم.

همچنین همسر شهید محسن فخری زاده در این دیدار با قدردانی از اقدام شهرداری قم برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهید فخری‌زاده، به تلاش‌های علمی شهید فخری زاده از شهر قم اشاره کرد و گفت: ایشان از قم پا به عرصه انقلاب و علم گذاشته و این شهر آغازگر حرکت وی به‌سوی دانشمند شدن بوده است.

وی با ابزار افتخار برای حضور در شهر قم عنوان کرد: حضور و سخن گفتن از شهید فخری زاده افتخار من و خانواده وی بوده است.

همچنین سرکار خانم فخری زاده خواهر شهید نیز در این دیدار اظهار داشت: زنده ماندن نام شهید فخری زاده که از ۱۸ سالگی زندگی خود را وقف انقلاب و اسلام کرده، تنها کاری است که امروز می‌توانیم برای این شهید انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نخستین مبارزه شهید فخری زاده در مهاباد و با کومله‌ها بود و تا امروز همیشه در حمایت از انقلاب و نظام در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب بوده است، افزود: جوانان کشور اجازه ندهند قلم و راه شهید فخری زاده نیمه‌تمام رهاشده و ادامه‌دهنده راه این شهید باشند.

خواهر شهید فخری زاده با ابراز تشکر از شهردار قم برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید فخری زاده تصریح کرد: مردم قم و مسئولان شهر قم برای زنده نگه‌داشتن نام و خاطر شهید فخری زاده سنگ تمام گذاشته و از زمان شهادت برادرم هیچ کوتاهی نکرده‌اند.

برادر شهید فخری زاده نیز در این دیدار با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا یکی از مهم‌ترین اقدامات باید باشد و برافراشته ماندن پرچم شهدا در جامعه را رسالتی مهم در جامعه دانست و اظهار داشت: امروز جامعه به یادآوری نام شهدا و زنده ماندن راه شهدا نیاز داشته و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی خانواده شهید فخری زاده را آماده خدمت‌رسانی دانست و تأکید کرد: برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و همچنین راه شهدا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و در کنار مردم و جامعه در این حرکت فرهنگی هستیم.

گفتنی است در این دیدار از خانواده شهید فخری زاده تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.