شلیک پلیس به خودروی حامل مواد محترقه

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۴۵۳ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه در نتیجه توقیف و بازرسی دو دستگاه خودرو اپتیما و پژو ۴۰۵ در جاده قدیم قم-تهران خبر داد و گفت: متهمان به‌رغم هشدارهای مکرر پلیس، قصد فرار داشتند که مأموران با تیراندازی به سوی لاستیک خودروها هر دو خودرو را متوقف کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شلیک پلیس به خودروی حامل مواد محترقه
شناسه : 32490 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در تعامل اطلاعاتی با فرماندهی مرزبانی استان گیلان مشخص شد، یک دستگاه اپتیما و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله قاچاق مواد محترقه هستند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با شناسایی مسیر تردد خودروها و هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی جاده قدیم قم-تهران اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: سپس با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودروهای پژو و اپتیما شناسایی و پس از طی مسافتی به‌رغم هشدارهای مکرر پلیس، متهمان قصد فرار داشته که مأموران با تیراندازی به سوی لاستیک خودروها هر ۲ خودرو را متوقف کردند.

اسماعیلی گفت: طی بازرسی انجام شده از خودرو اپتیما، ۴۵۳ هزار و ۶۰۰ عدد ترقه در قالب ۸۷۰ بکس و از خودرو پژو ۴۰۵ نیز ۳ هزار و ۴۳۰ بسته تنباکو در قالب ۲۷۵ بکس و ۱۷ نیم بکس کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه، تصریح کرد: در نهایت خودروها به پارکینگ منتقل و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.