ضدعفونی روزانه اماکن و وسایل بازی بوستان های قم

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم از ضدعفونی روزانه اماکن و وسایل بازی بوستان‌های قم خبر داد و گفت: شهروندان از هرگونه تجمع در بوستان‌ها خودداری کرده و پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضدعفونی روزانه اماکن و وسایل بازی بوستان های قم
شناسه : 32199 | انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع از آغاز به کار بوستان‌های شهری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بند یک صورت‌جلسه هفتاد و دومین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با ریاست استاندار قم برگزار شد، بوستان‌های سطح شهر بازگشایی‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، تمام مجموعه‌های بازی و وسایل تندرستی به‌صورت کامل بازگشایی‌شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

سامع زمان بازگشایی نمازخانه‌های بوستان‌ها را هر روز بعد از اذان ظهر و اذان مغرب به مدت ۲ و نیم ساعت اعلام و بیان کرد: نمازخانه‌ها برای استفاده نمازگزاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون هرگونه تجمع و گردهمایی بازگشایی‌شده است.

وی از ضدعفونی شدن مکان‌های بازگشایی در بوستان‌ها به‌صورت روزانه خبر داد و تأکید کرد: تمام مجموعه‌های بازی کودکان، وسایل تندرستی، سرویس‌های بهداشتی، نیمکت‌ها، سطل‌های زباله، نمازخانه‌ها و محل‌هایی که در تماس با افراد است به‌صورت روزانه و مستمر و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی ضدعفونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از شهروندان درخواست کرد از هرگونه تجمعات، مراسمات دورهمی و برنامه‌هایی که موجب ازدحام جمعیت می‌شود جلوگیری کرده و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تجمع و احتمال شیوع ویروس کرونا با عوامل پارکبان بوستان‌ها و گشت‌های کنترل و رفع تخلفات شهری هماهنگی‌های  لازم به‌عمل‌آمده تا از هرگونه تجمع جلوگیری شود.***

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.