مناسب‌سازی ۸ بوستان شهر قم برای معلولان

شهر بیست/ مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم از مناسب‌سازی ۸ بوستان شهری برای معلولان خبر داد و گفت: این طرح به‌صورت پایلوت دریکی از بوستان‌های هر منطقه اجراشده و از بوستان شهید بنیادی کلید خورد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مناسب‌سازی ۸ بوستان شهر قم برای معلولان
شناسه : 32151 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی در بازدید از بوستان شهید بنیادی و لزوم مناسب‌سازی بوستان‌های شهر برای استفاده معلولان، اظهار کرد: طرح مناسب‌سازی بوستان‌های شهر برای معلولان به‌صورت پایلوت در یک بوستان در همه مناطق آغازشده است.

وی، ارزیابی بوستان‌ها را با مشارکت معلولان و در نظر گرفتن مطالبات آن‌ها دانست و افزود: ارزیابی بوستان شهید بنیادی امروز انجام‌شده و چک‌لیست تکمیل و به‌روزرسانی شده است.

صادقی امینی، حضور کارشناسان منطقه سه و حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری را در این بازدید موردتوجه قرارداد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه زمان‌بندی‌شده مشخص انجام‌شده و در اسرع وقت ایرادات بوستان شهید بنیادی برطرف می‌شود.

وی از انجام بازدیدهای هفتگی برای اجرای کامل طرح مناسب‌سازی بوستان‌های پایلوت خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدیدها از هر ۷ بوستان در همه مناطق به‌صورت هفتگی انجام‌شده و تا فضای بوستان‌ها برای معلولان و خانواده آن‌ها مطلوب و مناسب باشد.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم نکات قبل توجه در مناسب‌سازی بوستان‌ها در بودجه ۱۴۰۰ را نیز مطرح و تأکید کرد: مناطق به‌صورت مجزا و نقطه‌ای باید اعتبارات موردنیاز برای مناسب‌سازی را برآورد کرده تا در بودجه ۱۴۰۰ به‌صورت دقیق لحاظ شود.

صادقی امینی در پایان از معلولان و خانواده آن‌ها خواست در این طرح مشارکت کرده و گفت: منتظر نظر و پیشنهادات معلولان و خانواده آن‌ها هستیم تا این طرح به مناسب‌ترین شکل اجرا شود.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.