تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری شهربازی فدک/ مردم قم تا پایان سال تله‌سیژ سوار می‌شوند

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به تعیین تکلیف سرمایه‌گذار شهربازی فدک گفت: سرمایه‌گذار بسیار خوبی برای این پروژه (شهر بازی سابق ۷۲ تن) انتخاب شده و امیدواریم کارهای قراردادی آن به زودی انجام شود و باشرایطی که سرمایه‌گذار دارد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰، این پروژه به بهره‌برداری برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری شهربازی فدک/ مردم قم تا پایان سال تله‌سیژ سوار می‌شوند
شناسه : 31971 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به تعیین تکلیف سرمایه‌گذار شهربازی فدک اظهار کرد: سرمایه‌گذار بسیار خوبی برای این پروژه انتخاب شده و امیدواریم کارهای قراردادی آن به زودی انجام شده و باشرایطی که سرمایه‌گذار دارد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره‌برداری برسد.

جوادیان به تله‌سیژ بوستان علوی اشاره کرد و گفت: این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد و مراحل پیگیری استاندارد آن در حال انجام است و بخش زیادی از استاندارد پروژه هم گرفته شده و پس از اخذ استاندارد مجوز بهره‌برداری داده شده و پروژه فعال می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر بخش عمده این پروژه تکمیل شده و ۵۰ صندلی دونفره روی آن نصب شده است. به نظر می‌رسد بتوانیم ۲۲ بهمن‌ماه این پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: این خط تله‌سیژ قم از یک شرکت اتریشی ۱۳۵ هزار یورو با یورو کمتر از ۴ هزار تومان خریداری شده که امروز بیش از ۵۰۰ هزار یورو قیمت دارد در شرایطی که قیمت یورو بیش از ۲۸ هزار تومان قیمت دارد و این پروژه ارزش افزوده قابل توجهی برای شهر قم داشته است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.