نام‌نویسی دوره جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) آغاز شد

شهر بیست/ ثبت‌نام ترم جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها برای دوره های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری از ۲۷ دی‌ماه آغاز شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نام‌نویسی دوره جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) آغاز شد
شناسه : 31632 | انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ثبت نام ترم جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها برای دوره های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری برادران و خواهران آغاز شد.

این دوره ها ویژه برادران و خواهران علاقمند به فراگیری معارف قران در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در رشته های درست‌خوانی و روان‌خوانی، تجوید ۱ و ۲، صوت و لحن تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن کریم، حفظ نهج‌البلاغه، مداحی، تفسیر ترتیبی و موضوعی سوره‌های منتخب و تنزیلی قرآن کریم و ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تکمیلی قرآن کریم برگزار می شود.

همچنین ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات، همسرداری، تربیت فرزند، حدیث خوانی، شرح صحیفه سجادیه، شرح نهج البلاغه، احکام عمومی، احکام بانوان، مهدویت، سبک زندگی اسلامی، تغذیه سالم در آیات و روایات و … از دیگر رشته های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در این دوره‌هاست.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واحد برادران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با شماره ۰۲۵۳۷۷۴۴۸۰۸ و در مورد واحد خواهران صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس گیرند.

گفتنی است ثبت نام دوره جدید از ۲۷ دیماه تا ۹ بهمن ماه ۹۹ خواهد بود و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی www.qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.