جزئیات مراسم خاک‌سپاری یک شهید گمنام در قم اعلام شد

شهر بیست/ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر یک شهید گمنام در بوستان امام حسن مجتبی(ع) منطقه سه شهرداری قم تشییع و خاک‌سپاری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات مراسم خاک‌سپاری یک شهید گمنام در قم اعلام شد
شناسه : 31404 | انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی اظهار داشت: مراسم خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۲۸ دیماه ۹۹ در بوستان امام حسن مجتبی (ع) و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با مسئولان متولی، شهرداری منطقه سه میزبانی این مراسم معنوی را با افتخار تمام در شهرک امام حسن(ع) عهده‌دار شده است.

روحانی  ابراز کرد: فضاسازی بوستان امام حسن مجتبی(ع) و محل برگزاری مراسم تدفین پیکرمطهر شهیدگمنام با نصب ریسه، بنر و پارچه‌های سیاه رنگ به مناسبت شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) از اقداماتی است که توسط شهرداری منطقه سه انجام می‌شود.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم یادآور شد: همچنین یک غرفه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان نیز با محوریت معرفی حضرت زهرا(س) و فرهنگ ایثار و شهادت توسط این منطقه برپا می‌شود.

روحانی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم بهترین میزبانی را از پیکر مطهر این شهید گمنام داشته باشیم که فضای پربار معنوی را در بوستان امام حسن مجتبی (ع) ایجاد می‌کند و در کنار این مقبره شهید همواره شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی باشیم.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.