گلایه از تماس‌های غیرضروری با آتش‌نشانی قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: درصد بالایی از تماس‌ها، غیرضروری و برای ایجاد مزاحمت بوده که وقت زیادی از پرسنل می‌گیرد و عمدتاً طیف نوجوان هستند که باید خانواده‌ها توجه داشته باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گلایه از تماس‌های غیرضروری با آتش‌نشانی قم
شناسه : 31213 | انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره ارائه خدمات آتش‌نشانی به بیرون از شهر قم، اظهار کرد: طبق قانون، آتش‌نشانی موظف به ارائه خدمات به همان شهر است ولی در مواقع بحران آتش‌نشانی قم اعزام‌هایی به بخش‌های استان نیز دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در مورد ایمنی در شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: از نظر ما و با بررسی‌های انجام‌شده بسیاری از واحدهای آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی مجهز و برخوردار نیستند، البته اخیراً اقداماتی شده اما به‌طورکلی این شهرک‌ها در حیطه وظایف خدمات شهری نیست و موظف هستند برای خودشان واحدهایی ایجاد کنند.

جعفری ادامه داد: وقتی حادثه‌ای پیش می‌آید با هماهنگی مدیریت استان، اعزام انجام می‌شود و گاهی ۲۰ تا ۳۰ دستگاه و بیش از ۱۰۰ نفر را اعزام می‌کنیم.

وی در مورد تماس‌های غیرضروری با آتش‌نشانی تصریح کرد: درصد بالایی از تماس‌ها، غیرضروری و برای ایجاد مزاحمت بوده که وقت زیادی از پرسنل می‌گیرد و عمدتاً طیف نوجوان هستند که این امر تبعات زیادی دارد و باید خانواده‌ها توجه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تبعات تماس‌های غیرضروری، خاطرنشان کرد: همکاران جهت رسیدن به محل با سرعت بیشتری تردد می‌کنند و اعزام به حادثه ممکن است منجر به‌تصادف شود و از طرفی ایستگاه آتش‌نشانی تخلیه‌شده و اگر حادثه واقعی اتفاق بیفتد تبعات بدی دارد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.