تشریح اقدمات شهرداری قم در سالگرد شهید سلیمانی/ اجرای پویش تبلیغاتی در ۵۸۹ سازه در سطح شهر

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: پویش تبلیغاتی با محتوای ایام فاطمیه، معرفی سیره اخلاقی شهید سلیمانی، شهدای علمی و گرامیداشت دهه بصیرت در ۵۸۹ سازه در سطح شهر اکران شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح اقدمات شهرداری قم در سالگرد شهید سلیمانی/ اجرای پویش تبلیغاتی در ۵۸۹ سازه در سطح شهر
شناسه : 31050 | انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه شورای اداری شهرداری، اقدامات شهرداری قم را در ایام فاطیمه، دهه بصیرت و سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی تشریح کرد و با اعلام تشکیل ستادی ویژه‌ای در شهرداری قم به این منظور، اظهار داشت: این ستاد با همکاری معاونت خدمات شهری، سازمان زیباسازی، مجموعه روابط عمومی و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم و به دستور مستقیم شهردار قم تشکیل‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اجرا و رونمایی از نماهنگ و سرود «غروب خونین رنگ» اشاره کرد و گفت: این سرود با مضامینی شامل ایام فاطمیه(س)، شهید سلیمانی، شهید فخری زاده و شهدای جبهه علمی و هسته‌ای تهیه ‌شده و به‌صورت رسمی رونمایی شد.

وی از اجرای پویش تبلیغاتی در ۵۸۹ سازه در سطح شهر نیز خبر داد و تصریح کرد: همکاری دفاتر آیات اعظام و اهدای سه هزار پرچم از طرف دفتر آیت‌الله وحید خراسانی در فضاسازی شهر، در این ایام بسیار تأثیرگذار بوده و پیام‌های تشکر و رضایت علما و شهروندان از فضاسازی شهر نیز دریافت شده است که باعث دلگرمی و مسرت‌بخش خادمان شهر است.

کلانترزاده ادامه داد: شهر قم به‌عنوان یکی از فعالان حوزه فرهنگ محتوای فاخری را نیز با محوریت بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت تولید کرده که این طرح‌ها برای چاپ و اکران به سایر شهرها از جمله در زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شهرداری کرمان ارسال ‌شده است.

وی به استفاده از اشعار آیینی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل و همچنین روایات و احادیث ائمه معصومین(علیهاسلام) در تصویرسازی تبلیغاتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: نمایشگاه «خاتم سلیمانی» با آثار ۲۵ عکاس ایرانی، عراقی، سوری از مراسم تشیع شهید سپهبد قاسم سلیمانی در چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو در نگاره گذر خیابان شهدا برگزارشده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: همچنین پادکست «خاتم سلیمانی»، بازخوانی ۱۴ شعر از اشعار فاخر و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی کتاب «سلیمانی عزیز» و مجموعه «حماسه ۱۷» از دیگر برنامه‌های شهرداری در این ایام بوده است.

وی همچنین از نام‌گذاری یکی از تقاطع‌های شهر قم به نام شهید ابومهدی المهندس نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: محور قم کهک نیز به نام شهید مظفری نیا نام‌گذاری شده است.

کلانترزاده در پایان همکاری شهرداری قم را در برگزاری و پشتیبانی از مراسم مختلف فرهنگی و یادبود شهدا در سطح استان یادآور شد و افزود: ساخت یادمان و المان‌های شهید سلیمانی، شهید فخری‌زاده و شهید ابومهدی المهندس نیز در دستور کار مجموعه شهرداری قم قرار دارد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.