درخشش فیلمسازان قمی در جشنواره فیلم «مقاومت»

شهر بیست/ داوود جلیلی و محسن غضنفری از فیلمسازان قمی برای نگارش فیلم‌نامه «سه چهارم جنگ» موفق به کسب تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه سینمایی در بخش «روایت قلم» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخشش فیلمسازان قمی در جشنواره فیلم «مقاومت»
شناسه : 29484 | انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم‌نامه «سه چهارم جنگ» موفق به کسب تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه سینمایی در بخش «روایت قلم» شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شد.

در این جشنواره که با شرکت هنرمندانی از یکصد و سی کشور در بخش های مختلف برگزار شد، از میان صدها اثر خارجی و داخلی ارسال شده، آقایان داوود جلیلی و محسن غضنفری از هنرمندان شناخته شده قم، تندیس بهترین فیلم‌نامه سینمایی بخش  «روایت قلم» به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره را تصاحب کردند.

«سه چهارم جنگ»، روایت دلیر مردانی است که در یکی از برهه های عجیب و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، برای عزت این مرز و بوم بی‌قراری کردند. حماسه ای که در صفحات تاریخ ما گم شد، اما در قلب و جان مردم این سرزمین زنده خواهند ماند.

پیش از این نیز داوود جلیلی موفق به کسب نشان و درجه هنری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ایران و همچنین عناوین و جوایز متعددی از جشنواره های سینمایی معتبر داخلی و بین المللی شده است. وی دانش آموخته فیلمسازی از انجمن سینمای جوانان استان و مدیر مؤسسه فیلمسازی رهروان رواق کریمه(س) است.

خاطرنشان می‌شود در بخش فیلم‌نامه منتخب کوتاه داستانی این جشنواره نیز دو فیلمنامه «سبز شمعدانی» و «سایه های کوچک ماه» از آثار خانم فاطمه علی‌مرادی نویسنده و هنرمند استان قم شرکت داشتند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.