فراخوان «کنگره ملی شعر دفاع مقدس» در قم اعلام شد

شهر بیست/ فراخوان بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اعلام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان «کنگره ملی شعر دفاع مقدس» در قم اعلام شد
شناسه : 29147 | انتشار : 30 آبان 1399 - 18:19   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دفاع‌پرس قم، فراخوان بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس با محوریت ۱۱ موضوع مختلف از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اعلام شد.

بر اساس اعلام معاونت ادبیات این اداره کل، علاقه‌مندان به شرکت در فرخوان ادبی و حماسی شعر دفاع مقدس، می‌توانند اشعار خود را در محور‌های چهل سالگی دفاع مقدس و نقش آن در تداوم انقلاب، ارتباط دفاع مقدس با جبهه مقاومت، جنگ نرم، سلامت عمومی جامعه، مدافعان سلامت، شهدای شاخص، شاعران شهید، زنان شهیده و پیوند دفاع مقدس با عاشورا و کربلا، سیمای سیدالشهدا (ع) در قرآن کریم، عاشورا و مدافعان حرم و نیز عاشورا و جوانان ارسال کنند.

همچنین توجه به ویژگی‌های بومی و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها، در انتخاب اشعار، از اولولیت برخوردار است.

آخرین مهلت ارسال اشعار پایان آذرماه ۹۹ و شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ در پیام رسان‌های واتساپ، ایتا و سروش جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار معرفی شده است.

لازم است مشخصان کامل شاعر شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس به همراه شعر ارسالی درج شود.

نوشته های مشابه
نجات معجزه‌آسای جوان قمی
رکوردشکنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام و رشد منابع بانکی
ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام
حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد
اکران مردمی «قلب رقه» در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه نقاشی در نگارخانه فرهنگ
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.