شرایط واگذاری سرقفلی مغازه‌های مجتمع تجاری صفائیه اعلام شد

شهر بیست/ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در نظر دارد سرقفلی تعدادی از مغازه‌های مجتمع تجاری صفائیه را از طریق برگزاری مزایده واگذار کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شرایط واگذاری سرقفلی مغازه‌های مجتمع تجاری صفائیه اعلام شد
شناسه : 28809 | انتشار : 24 آبان 1399 - 18:20   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، این آستان مقدس در نظر دارد سرقفلی تعدادی از مغازه‌های مجتمع تجاری صفائیه قم را با مشخصات و امکانات ذیل، از طریق برگزاری مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

مشخصات و امکانات:

ب) شرایط مزایده

۱) متقاضیان بایستی مبلغ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را بعنوان سپرده به شماره حساب ۴۹۳۰۹۵۴۱۷۲ نزد بانک ملت بنام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (علیهاالسلام) واریز نمایند. [قیمت های پایه در جدول فوق ارائه شده است].

تبصره ۱: چنانچه برنده مزایده پس از اعلام رسمی نتایج (بند ۳)، ظرف مدت ۵ روز نسبت به پرداخت مبلغ سرقفلی و انعقاد قرارداد اجاره اقدام نکند، سپرده او توسط آستان مقدس به نفع موقوفه ضبط می‌شود و قابل استرداد  نخواهد بود و تا منتخب سوم، در صورت انصراف منتخبین قبلی ادامه می‌یابد.

تبصره ۲: سپرده سایر شرکت کنندگان درمزایده (بجز نفرات اول تا سوم) پس از گذشت ۱۰ روز کاری از اعلام نتایج با تکمیل درخواست کتبی مسترد خواهد شد و سپرده نفرات دوم و سوم حداکثر ۲۰ روز کاری پس از اعلام نتایج مسترد می شود.

۲) متقاضیان بایستی فرم تکمیل شده «پیشنهاد قیمت مزایده» به انضمام آگهی مزایده امضاء شده و اصل فیش واریزی را در پاکت درب بسته، پس از درج موضوع مزایده و نام و نشانی خود برروی آن، حداکثر تا ساعت ۱۳:۳۰ روز دو شنبه  مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ به مدیریت املاک و موقوفات آستان مقدس واقع در قم/بعد از گلزار شهداء/ خیابان شهیدان هاشمی شاهرودی/ بعد از خیابان شهید مهدی سقایتی/ مجتمع آستان مقدس تحویل و رسید دریافت کنند.

۳) نتیجه مزایده در روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۹/۱۳۹۹ از طریق نصب در تابلو اعلانات مجتمع آستان مقدس  و مجتمع تجاری صفائیه اعلام می‌‌شود و به منزله ابلاغ به پیشنهاد دهندگان است.

۴) منتخب مزایده بایستی ۵۰ درصد مبلغ پیشنهادی سرقفلی را حداکثر تا روز دوشنبه مورخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۹ بصورت نقد و مابقی را حداکثر طی ۲ ماه پرداخت کند. بدیهی است پس از تسویه حساب کل مبلغ سرقفلی آستان مقدس نسبت به تنظیم قرارداد داخلی اجاره اقدام و مغازه را تحویل می‌دهد.

تبصره ۱: در صورتی که منتخب مزایده به هر علتی تسویه حساب مبلغ سرقفلی را در مهلت مقرر انجام ندهد،  امتیاز ایشان ملغی  و مبالغ پرداختی پس از کسر ۱۵% بعنوان خسارت و ضرر و زیان موقوفه، مسترد خواهد شد.

تبصره ۲: در صورتی که منتخب مزایده درخواست تنظیم سند رسمی را داشته باشد ،پرداخت هزینه های تنظیم سند ، عوارض شهرداری و هر نوع عوارض و مالیات متصوره دیگر به عهده ایشان است.

تبصره ۳: قرارداد اجاره اولیه سه ساله بوده و مبلغ اجاره طبق ضوابط و مقررات آستان مقدس تعیین می گردد و برابر ضوابط تمدید خواهد شد.

۵) تغییر پیشه و واگذاری مورد اجاره به شخص ثالث بصورت کلی  و یا جزئی پس از کسب موافقت آستان مقدس و مطابق با ضوابط و مقررات مجتمع امکان پذیر خواهد بود.

 ۶) مستأجرین بایستی در بهره برداری از مغازه های فوق برابر ضوابط و قوانین مصوب ارگانها و نهادهای مربوطه و شروط قرارداد اجاره آستان مقدس اقدام کنند .

۷) آستان مقدس در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار است و شرکت در مزایده، هیچ حقی برای پیشنهاد دهندگان ایجاد نمی کند.

۸) هزینه آگهی و اطلاع رسانی مزایده ، به تناسب بر عهده برندگان خواهد بود.

نوشته های مشابه
دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر شکایت‌های مردمی
همایش ملی دریاچه نمک و کنترل گردوغبار در قم برگزار می‌شود
‌خسارت ده هزار میلیاردی گردوغبار به قم
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم
برپایی نمایشگاه نقاشی «فلورا» در قم
یادواره ۱۹۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.