مشارکت ۴۰ درصدی سرمایه‌گذاران بومی در پروژه‌های شهری

شهر بیست/ مسئول امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: از نظر میزان ارزش ریالی ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری در شهر قم به قمی‌ها اختصاص داشته و ۶۰ درصد غیر قمی هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت ۴۰ درصدی سرمایه‌گذاران بومی در پروژه‌های شهری
شناسه : 28666 | انتشار : 21 آبان 1399 - 17:42   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت در نشست خبری که به مناسبت روز قم و با حضور شهردار قم و به‌صورت غیرحضوری برگزار شد از جذب یک هزار میلیارد تومان سرمایه در سال ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه جذب سرمایه‌گذاری در قم روبه‌پیشرفت است.

وی، میزان مشارکت سرمایه‌گذاران قمی را ۴۰ درصد اعلام کرد و افزود: ازنظر میزان ارزش ریالی ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری در شهر قم به شهروندان قمی اختصاص داشته و ۶۰ درصد غیر قمی هستند.

مسئول امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری قم، استقبال سرمایه‌گذاران قمی را از پروژه‌های کوچک دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذاران زیادی تمایل به بهره‌مندی از ظرفیت بلوار پیامبر اعظم(ص) داشته و پروژه‌های بزرگی در این بلوار کلید خورده است.

وی از تسریع سرمایه‌گذاری در شهر قم با همکاری شورای اسلامی شهر قم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری بسیاری از پروژه‌های کلان در بلوار پیامبر اعظم (ص) وارد مرحله عملیات عمرانی شده و شهروندان شاهد رونق این بلوار خواهند بود.

معرفت از ساخت بزرگ‌ترین هتل کشور در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و مطرح کرد: شهرداری قم از حضور سرمایه‌گذاران در شهر قم استقبال کرده و پروژه‌ها در روزنامه‌های ملی و استانی فراخوان می‌شوند اما سرمایه‌گذاران می‌توانند از بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری نیز بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.