همت بالای شهرداری قم در تکریم یاد و خاطره شهیدان/ اجرای برنامه جامع مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار

شهر بیست/ دبیر ستاد کنگره شهدای استان قم از تلاش شهرداری قم در تکریم یاد و خاطره شهیدان قدردانی کرد و گفت: برنامه جامع مدیریت شهری قم در گرامیداشت یاد شهیدان در دست اجراست و این اقدامات تکیه‌گاه ما در ترویج فرهنگ شهادت است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همت بالای شهرداری قم در تکریم یاد و خاطره شهیدان/ اجرای برنامه جامع مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار
شناسه : 28638 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، احمد حاجی‌زاده در آیین غرس نهال ۶۰۹۰ شهید استان قم در بوستان یادمان شهدا، اظهار داشت: باید اعجاز نفس قدسی امام خمینی(ره) را در تربیت فرزندانی دید که در راه انقلاب مجاهدت کردند و به شهادت رسیدند.

دبیر ستاد کنگره شهدای استان قم افزود: ما در قبال شهیدان و خانواده شهدا مسئول هستیم، به ویژه مادرانی که با گذشت و ایثار فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند و با شکیبایی و صبوری پذیرای مقام شهادت آنها شدند.

حاجی زاده تصریح کرد: بسیاری از جوانانی که روزهای قبل از انقلاب را درک کرده بودند در مسیر شهادت قدم برداشتند و این اعجاز واقعی امام خمینی(ره) است.

وی بیان کرد: خدا را شکر می کنیم که در نظام اسلامی مسئولانی حضور دارند که نسبت به صیانت از نام و یاد شهیدان تلاش می‌کنند از جمله همت شورای اسلامی و شهرداری قم در تکریم یاد و خاطره شهیدان ارزشمند است و از ابتدای شکل‌گیری کنگره پای کار بودند.

دبیر ستاد کنگره شهدای استان قم خاطرنشان کرد: امروز هر یک از مسئولان و مدیران و دستگاه‌های اجرایی و نهادها و اصناف به نیابت از شهدای قم نهالی را غرس می‌کند تا این فرهنگ زیبا نهادینه شود.

حاجی زاده عنوان کرد: یک سال از تشکیل کنگره گذشته است و مدیرانی با حضور ما همیشه قوت قلب ما بوده‌اند، فرهنگ خدمت به شهدا باید در بین مسئولان و مدیران نهادینه شود.

وی اظهار داشت: شهیدان خون خود را پای نهال انقلاب ریختند و ما امروز درختی به نامشان غرس می‌کنیم هر چند نمی‌توانیم ایثار و فداکاری آنها را جبران کنیم اما می‌خواهیم نمادهایی از این ایثار داشته باشیم.

دبیر ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: برنامه جامع مدیریت شهری قم و شهرداری در گرامیداشت یاد شهیدان در دست اجراست و این اقدامات تکیه‌گاه ما در ترویج فرهنگ شهادت است.

حاجی زاده بیان کرد: دشمن به دنبال تحریف سیره شهداست و ما باید از فرصت‌ها در معرفی شهیدان و مقام آنها استفاده کنیم.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.