«روز قم» فرصتی برای تمرکز بر ظرفیت‌های شهر است

شهر بیست/ رئیس شورای اسلامی شهر قم، «روز قم» را فرصتی مناسب برای آشکارسازی برخی ظرفیت‌های مغفول مانده این شهر دانست و بر جبران این خلأها تأکید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«روز قم» فرصتی برای تمرکز بر ظرفیت‌های شهر است
شناسه : 28553 | انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، عبدالله جلالی پیش از ظهر امروز و در نشست علنی شورای اسلامی شهر قم، با تبریک بیست و سوم ربیع الأول و سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم، تصریح کرد: ایده نامگذاری «روز قم» از کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آغاز شد و به تصویب شورای فرهنگ عمومی استان هم رسید.

وی افزود: پس از آن بود که این نوع نامگذاری در جلسه شورای مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهر مراکز استان‌ها هم مطرح شد و بسیاری از مراکز استان‌ها هم به تأسی از قم تلاش کردند تا روز خودشان را در شورای اسلامی شهر مربوط به تصویب برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: البته این ایده همچنان در شورای مشورتی پیگیری می‌شود تا بتوان آن را در تقویم رسمی کشور نیز ثبت و ضبط کرد.

جلالی با تصریح بر این که بخشی از ظرفیت‌های قم هنوز مغفول مانده است بیان داشت: «روز قم» می تواند به نوعی این خلأ را پر و آن‌ها جبران کند.

وی همچنین گفت: امسال با محدودیت‌هایی بویژه در بحث شیوع کرونا مواجه هستیم، اما شهرداری قم تلاش داشته تا برنامه‌های مختلف عُمرانی، اجتماعی و فرهنگی خود را با وجود همه این محدودیت‌ها به پیش ببرد که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین در این نشست از برخی تاکسیرانان شهری که توانسته بودند رتبه‌های برتر دوره آموزشی زبان عربی و فرهنگ شهروندی را به خود اختصاص دهند تجلیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین در این باره و با تشکر از زحمات اتوبوسرانان و تاکسیرانان شهری، بیان داشت: افرادی که در شهر مقدس قم خدمت می‌کنند باید برتری و ویژگی‌هایی داشته باشند تا بتوانند خاطره‌ای خوش در ذهن زائران، مسافران و گردشگران رقم بزنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.