مجتمع آبرسانی قاهان در یک‌قدمی بهره‌برداری

شهر بیست/ جمعی از مسئولان استان همزمان با با هفته دولت از مجتمع آبرسانی قاهان که با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار آخرین روزهای عملیات اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد، بازدید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجتمع آبرسانی قاهان در یک‌قدمی بهره‌برداری
شناسه : 25936 | انتشار : ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از شرکت آب و فاضلاب قم، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، سرمست استاندار قم به همراه امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه و نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی دیگر از مسئولان استان و بخش خجلستان از مجتمع آبرسانی قاهان بازدید کردند و در جریان نحوه اجرا، میزان پیشرفت و برنامه زمان‌بندی این پروژه قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این بازدید، ضمن قدردانی از بازدید مسئولان استان از پروژه‌های آبرسانی اظهار کرد: طرح آبرسانی قاهان برای سه روستا با جمعیت دو هزار و ۶۰۰ نفر با تأمین نیاز آبی حدود ۱۵ لیتر بر ثانیه پیش‌بینی شده است.

وی احداث ایستگاه پمپاژ، ساخت دو مخزن با حجم یک هزار مترمکعب،  اجرای ۵۰۰ متر لوله‌گذاری، محوطه‌سازی و احداث جاده دسترسی را از جمله بخش‌های مختلف این پروژه برشمرد و گفت: احداث مخازن گالوانیزه برای نخستین بار در سطح استان در این پروژه انجام شد که از زمان قرارداد تا امروز که آبگیری و تست شده تنها سه ماه به طول انجامیده است.

علی جان صادق پور هزینه ساخت مخازن را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و هزینه احداث ایستگاه‌های پمپاژ را نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه که روزهای پایانی عملیات اجرایی خود را طی می‌کند از صندوق توسعه ملی ویژه توسعه مجتمع‌های روستایی تأمین شده که این امر با حمایت استاندار و پیگیری‌های دکتر امیرآبادی رقم خورده است.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای کار به ویژه در بخش آب و فاضلاب استان بسیار مهیا است، تصریح کرد: این شرایط با پشتیبانی‌های استاندار، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولان، در کنار همت و تلاش کارشناسان و کارکنان متخصص و تلاشگر آبفای استان حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته در تابستان کوچکترین مشکل اجتماعی در زمینه تأمین آب در شهرها نداشتیم گفت: با وجود گرمای شدید در پیک مصرف امسال، هیچ‌گونه قطعی برنامه‌ریزی شده نداشتیم که این مهم به لطف الهی و سعی و تلاش خدمتگزاران مردم در شرکت آب و فاضلاب به دست آمده است.

وی تأمین منابع جایگزین برای تمام شهرها و روستاهای استان را از جمله برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب برای تابستان ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که با ایجاد منابع جایگزین، امکان مدیریت در شرایط اضطرار را به وجود آوریم تا مانع از بروز مشکل برای مردم در شرایط بحرانی شویم.

بهرام سرمست استاندار قم و امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز پس از گزارش صادق پور از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در شرکت آب و فاضلاب استان به ویژه در آبرسانی به روستاهای استان قدردانی و بر ادامه حمایت برای اجرای پروژه‌های آبرسانی تأکید کردند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.