افتتاح بخش تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه شبانه روزی «دی»

شهر بیست/ مدیر درمانگاه شبانه روزی «دی» قم از افتتاح بخش تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی این مرکز درمانی خبر داد و گفت: ارائه خدمات به جانبازان و خانواده شهدا در این درمانگاه به صورت رایگان انجام می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح بخش تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه شبانه روزی «دی»
شناسه : 25395 | انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دکتر سید روح الله طاهایی مدیر این درمانگاه شبانه‌روزی «دی» در گفت‌وگویی از افتتاح بخش تخصصی رادیولوژی و سونوگرافی این مرکز درمانی خبر داد و گفت: درمانگاه شبانه روزی دی به عنوان اولین درمانگاه خصوصی در استان قم در سال ۱۳۷۹ راه اندازی شد و اکنون بعد از گذشت حدود ۲۰ سال از آغاز به کار با بخش های داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی و دندانسازی و نیز اورژانس به صورت شبانه روزی، اکوکاردیوگرافی و تست ورزش به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به همشهریان است.

وی افزود: این درمانگاه دارای تمامی تخصص‌های پزشکی مانند قلب و عروق، اطفال، داخلی، پوست و مو، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، زنان و زایمان، عفونی، اعصاب و روان، کلیه و مجاری ادراری، جراحی عمومی، مغز و اعصاب و چشم پزشکی است.

مدیر درمانگاه شبانه روزی «دی»، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۸۰ نفر پرسنل شامل ۱۳ پزشک عمومی، ۲۵ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۲۰ پرستار و ۲۰ نفر در بخش های مختلف درمانی این درمانگاه مشغول فعالیت هستند.

طاهایی در پایان خاطرنشان کرد: درمانگاه شبانه روزی دی واقع در خیابان ۱۹ دی بعد از کوی ۷۱ با تمامی بانک ها، بیمه های پایه، جانبازان، خانواده محترم شهدا و روحانیت دارای قرارداد ارائه خدمت است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.