آغاز مجدد عملیات عمرانی پروژه تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی(ع)

شهر بیست/ سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از آغاز مجدد عملیات عمرانی پروژه تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی(ع) خبر داد و گفت: سه ماه اخذ مجوز برای مسدود کردن بخشی از کمربندی با پلیس‌راه طول کشیده و درگیر بودیم تا خوشبختانه این مجوز صادر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز مجدد عملیات عمرانی پروژه تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی(ع)
شناسه : 25308 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی درروند انجام پروژه‌های عمرانی در شهرداری، اظهار داشت: درروند اجرای پروژه‌ها با توجه به مطالبه مردم در اجرای به‌موقع پروژه‌ها لازم است شهروندان در جریان روند اجرای پروژه‌ها قرار گیرند.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تأکید بر اجرای پروژه‌ها در زمان‌بندی مشخص‌شده، افزود: پروژه جعفریه به علت مشکلات متعددی و عدم همکاری لازم همه ارگان‌های مرتبط با تأخیر مواجه بوده و زمان بهره‌برداری این پروژه به تأخیر افتاده است.

میریک امامی اجرای پروژه تقاطع جعفریه با کمربندی امام علی (ع) را یکی از پروژه‌های مهم و مؤثر در ترافیک خواند و بیان کرد: با اجرای این پروژه خروج و ورود به سمت جاده جعفریه از سمت کمربندی امام علی(ع) با امنیت و به‌راحتی انجام می‌شود.

وی علت تأخیر آغاز عملیات عمرانی عرشه یک را تشریح کرد و گفت: سه ماه اخذ مجوز برای مسدود کردن بخشی از کمربندی با پلیس‌راه طول کشیده و درگیر بودیم تا خوشبختانه این مجوز صادر شد.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی عرش یک خبر داد و تصریح کرد: تکمیل عرش یک و رمپ یک آغازشده و رمپ و لوپ دوم با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجرا بوده و تا آخر مرداد تکمیل خواهد شد.

میریک امامی انحراف بلافاصله‌ای مسیر ترافیک برای تکمیل عرشه دو را بعد از پایان عرش یک دانست و تأکید کرد: این پروژه تا اول مهرماه به‌صورت کامل به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم شاهد ایمنی و روانی ترافیک این مسیر برای شهروندان باشیم.

وی اعتبار این پروژه را هشت میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری لازم همه ارگان‌ها این پروژه در زمان موردنظر به پایان رسیده و نیاز به تزریق اعتبار مجدد نداشته باشیم.

نوشته های مشابه
سیمرغ‌های کوتاه فجر در قم به پرواز درمی‌آید
معادل ۲۷۵ هزار دستگاه کامیون در پروژه متروی قم خاک‌برداری شده است
تلاش برای هوشمندسازی تعیین خلاف ساخت‌وساز در قم
طراحی ۴۲ ایستگاه سبز اتوبوس در قم
ترافیک بلوار خداکرم سبک می‌شود
سهم ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی در بودجه شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.