تأیید نهایی ۱۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در قم

شهر بیست/ مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: یک هزار و ۸۷۵ نفر برای تکمیل پرونده ثبت‌نام در طرح اقدام ملی به بنیاد مسکن استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، یک هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان تأیید نهایی شده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأیید نهایی ۱۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در قم
شناسه : 24840 | انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری با اشاره به آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان، افزود: طبق برنامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، چهار هزار واحد برای ساخت اقدام ملی در مرحله اول در برنامه استان قم پیش‌بینی‌ شده‌است که از این تعداد ۲ هزار و ۱۵۵ نفر تایید اولیه شده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، یک هزار و ۸۷۵ نفر در شهر قم با ارسال پیامک به بنیاد مسکن استان مراجعه کرده و پس از بررسی یک هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها تایید نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۵۰۰ نفر تایید شده نهایی، برای ۶۲۴ نفر افتتاح حساب انجام‌شده است و این دسته از افراد پس از دریافت پیامک افتتاح حساب باید ۶۰۰ میلیون ریال واریز نمایند.

به گفته صبوری، بر اساس مصوبه شورای تامین مسکن متقاضیان ۲ هفته کاری فرصت دارند مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و پس از گذشت یک ماه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال باقیمانده را واریز نمایند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون ۸۵ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سرعت و پیشرفت پروژه به واریز وجه متقاضیان بستگی دارد و چنانچه افراد تا ۲ هفته کاری نسبت به واریز وجه اقدام نکنند طبق دستورالعمل طرح اقدام ملی مسکن، حذف می‌شوند.

وی در خصوص وضعیت معترضین به نتایج مرحله اول(پردیسان/ قم)، بیان کرد: پالایش این دسته از افراد به‌زودی انجام خواهد شد و بابت ادامه حضورشان در این طرح در صورت احراز صلاحیت و تایید، نگران نباشند.

نوشته های مشابه
اجرای عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو قم
بررسی مشکلات مجتمع تجاری شمسه قم
گزارش حسابرسی سازمان‌های شهرداری قم به‌زودی ارسال می‌شود
برگزاری جشن بزرگ «در سایه کریمه» در بوستان‌های قم +تصاویر
شورا نباید به محل جنگ تبدیل شود
اختیارات مدیریت شهری با تشکیل سازمان شهرداری‌ها محدود می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.