غرس ۱۲۰ هزار اصله درخت در منطقه دو قم/ سالن چندمنظوره ورزشی تا پایان سال احداث می‌شود

شهر بیست/ شهردار منطقه دو قم از درختکاری ۱۲۰ هزار اصله نهال در ۲۳ کیلومتر طی چند سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در این منطقه، رینگ سبز فعال‌شده است و تولیدات گیاهی خوبی در این سال‌ها داشته‌ایم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
غرس ۱۲۰ هزار اصله درخت در منطقه دو قم/ سالن چندمنظوره ورزشی تا پایان سال احداث می‌شود
شناسه : 23797 | انتشار : ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌ها در این منطقه، اظهار داشت: در حوزه آسفالت ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و خوشبختانه معابر سطح منطقه از کیفیت خوبی برخوردار است که یکی از اقدامات، انجام سالیانه یک میلیارد تومان هزینه برای ایمن‌سازی در حوزه ترافیک و تابلوهای کاربردی و هدایت مسیر است.

شهردار منطقه دو قم خاطرنشان کرد: پیرامون فضای سبز در این چند سال ۱۲۰ هزار اصله نهال در ۲۳ کیلومتر کاشته شده و رینگ سبز فعال‌شده است و تولیدات گیاهی خوبی در این سال‌ها داشته‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه در حوزه ورزشی، پروژه‌هایی به ثمر نشسته و سالن ورزشی چندمنظوره در حال احداث است، تصریح کرد: برخی پروژه‌های عمرانی، فرا منطقه‌ای است و نیاز به برنامه‌ریزی طولانی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری چند پروژه مهم در منطقه دو به سرانجام می‌رسد، ابراز کرد: در کنار این پروژه‌ها ساماندهی برخی از مکان‌ها را در دستور کار داریم و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیز با مشارکت شهروندان عملیاتی می‌شود.

شهردار منطقه دو قم با تأکید بر اینکه در ماه‌های اخیر با توجه به شیوع کروناویروس، نیروها در نظافت شهری و ضدعفونی محیط تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و اقدامات مؤثری در پیشگیری از بیماری و مدیریت بحران عملیاتی شد، افزود: تمرکز مدیریت شهری در منطقه دو رساندن شاخص‌ها به بالاتر از میانگین کشوری است و مشارکت مناسب شهروندان مانع از فرصت سوزی می‌شود.

رحیمی در مورد دیگر پروژه‌های این منطقه، بیان کرد: ازجمله پروژه‌ها رینگ فردوسی و زیرگذر بلوار روحانیت است که کلنگ احداث آن همزمان با دهه کرامت بر زمین زده‌شده است، همچنین احداث دو باکس زیرگذر ریل راه‌آهن و چند بوستان نیز از دیگر طرح‌هاست.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.