فراخوان جذب مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منتشر شد

شهر بیست/ فراخوان دعوت به همکاری و جذب مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منتشر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان جذب مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم منتشر شد
شناسه : 23789 | انتشار : ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بر اساس اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، این مرکز با دارا بودن سابقه ۵۰ ساله در نقاط مختلف شهر قم، با هدف کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان، فعالیت های متنوع فرهنگی، دینی، هنری، ادبی و علمی را اجرا می‌کند.

کانون پرورش فکری قم در راستای اهداف سازمانی و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین ارتقای سطح دانش و مهارت مخاطبان بزرگسال و سایر علاقه‌مندان در نظر دارد، کارگاه‌های تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان، والدین، مربیان و اعضای ارشد برگزار کند و بر این اساس، از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

پایبندی به اصول اخلاقی و کاری تعیین شده توسط سازمان، عدم سابقه کیفری، داشتن روحیه کار تیمی، خلاقیت در کار، انعطاف پذیر، مسئولیت‌پذیر، علاقه‌مند به یادگیری مستمر، انتقادپذیر، دقیق، صبور و توانایی ارتباط مناسب و موثر با مخاطب از جمله ویژگی‌های عمومی افراد واجد شرایط برای همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به شمار می‌رود.

همچنین داشتن تخصص در حوزه فعالیت‌های کار با کودک و نوجوان (رده سنی ۵ تا ۱۷ سال) و آموزش مربیان و والدین، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی در رشته های فرهنگی هنری ادبی و علمی و یا دارا بودن درجه هنری مرتبط، آمادگی برای تدریس در شیفت صبح یا عصر در مراکز کانون، داشتن حداقل ۲ سال سابقه تدریس در حوزه فعالیت‌های تخصصی و دارا بودن حداقل ۲۳ سال و حداکثر ۵٠ سال سن از جمله شرایط اختصاصی برای جذب مربیان کانون پرورش فکری در قم است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای جزئیات بیشتر و ثبت‌نام فرم همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم به سایت این مرکز به نشانی http://qom.kpf.ir مراجعه کنند یا بر روی (اینجا) کلیک کنند.

نوشته های مشابه
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
پایان عملیات اصلاح هندسی بلوار شهید سلیمانی
آسفالت آرامستان بهشت معصومه بهسازی می‌شود
جانمایی سه ایستگاه متروی قم در منطقه یک/ خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم احداث می‌شود
تشریح جزئیات بودجه عمرانی شهر قم در سال ۱۴۰۳
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.