رفع نقاط حاد و بحرانی فاضلاب پردیسان/ تقدیر از عزم آبفا در استفاده از انرژی های پاک

شهر بیست/ معاون امور عمرانی استاندار قم گفت: با اقداماتی که در یک سال گذشته توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شده، نقاط حاد و بحرانی فاضلاب پردیسان رفع شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رفع نقاط حاد و بحرانی فاضلاب پردیسان/ تقدیر از عزم آبفا در استفاده از انرژی های پاک
شناسه : 23098 | انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم، محسن بهشتی ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری پروژه توسعه، بازسازی و ارتقاء تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو استان قم که در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد، با تقدیر از شرکت آب و فاضلاب استان که همواره در ارزیابی‌های استان جزو شرکت‌های برتر بوده‌اند اظهار کرد: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو همواره جزو شرکت‌های برتر استان هستند.

وی با اشاره به یکپارچه‌های شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: با این وجود هیچ خللی در پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی صورت نگرفت.

معاون استاندار قم با بیان اینکه بخش فاضلاب پردیسان نیازمند همراهی بوده و باید به سرانجام برسد، تصریح کرد: با اقداماتی که در یکسال گذشته انجام شده نقاط حاد و بحرانی رفع شده و با این وجود باید طرح فاضلاب اصلی پردیسان اجرا شده تا به طور کلی مشکل حل شود و در این زمینه نیازمند همراهی آب و فاضلاب کشور هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه روستایی در بخش مرکزی و جعفرآباد مشکلاتی داریم گفت: با افزایش گرمای هوا مشکلات در این بخش‌ها افزایش یافته و امیدواریم با برنامه‌ریزی این مشکلات رفع شده و مردم دچار معضل نشوند؛ تخصیص سهم انتقال آب از سرشاخه‌های دز به بخش جعفرآباد و خلجستان هم مورد تأکید است.

بهشتی با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب گفت: امیدواریم بتوانیم از پساب این فاضلاب به درستی استفاده کنیم؛ طی سال‌های اخیر به درستی از پساب استفاده نشده است.

وی افزود: پساب، آب پایدار برای بخش صنعت است و می‌توان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بخش زیادی از مشکلات این بخش را حل کرد.

معاون استاندار قم با اشاره به فعالیت چشم‌گیر شرکت آب و فاضلاب استان در توسعه استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی بیان کرد: خوشبختانه در دوره مدیریت آقای صادق پور از حداقل فضاهای موجود در راستای ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و تأمین منابع انرژی مورد نیاز استفاده شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.