افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) قم تا شهریورماه/ تقاطع جعفریه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: در حال حاضر رمپ جهتی تقاطع حضرت ولی‌عصر(عج) از سمت بلوار امام علی(ع) و بلوار خلیج فارس در دست اجراست که دو سوم عملیات عمرانی آن تکمیل شده و امیدواریم نیمه اول سال، قسمت باقی مانده نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) قم تا شهریورماه/ تقاطع جعفریه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 21825 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با تشریح بودجه شهرداری قم در سال ۹۹ و اجرای پروژه‌های عملیاتی، اظهار داشت: هر ساله شهرداری بودجه‌ای را به شورای اسلامی شهر قم پیشنهاد می‌کند که پس از تصویب این بودجه ابلاغ می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم افزود: در حال حاضر بودجه‌ای که برای سال ۹۹ مصوب شده بالغ بر ۳ هزار و ۸۰ میلیارد تومان است که بخش عمده‌ای از آن بودجه عمرانی به شمار می‌رود.

به گفته حلوایی‌زاده این بودجه عمرانی میان مناطق هشت گانه و معاونت‌ها در جهت انجام پروژه‌ها اعم از بهسازی و انجام امور شهری از جمله جدول گذاری و روسازی معابر و پیاده رو سازی‌ها و احداث بوستان‌ها و هدایت آب‌های سطحی و احداث فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی و تقاطع‌های غیرهمسطح به عنوان پروژه‌های شاخص شهر تفکیک می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع تملکات در شهر و معابر مصوب شده و شهرداری موظف بوده در طول سال این پروژه‌ها را به اتمام برساند، عنوان کرد: با توجه به حجم عملیات برخی از پروژه‌ها، زمان بندی ۲ سالانه و ۱۸ ماهه پیش بینی می‌شود که بخشی از آن سال قبل تحقق یافته و تعدادی در سال ۹۹ اجرایی می‌شود و یا ممکن است تا سال ۱۴۰۰ نیز به طول بیانجامد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پروژه سه سطحه تقاطع ولی‌عصر(عج) در سال گذشته در مسیر مستقیم از سمت بلوار امام علی(ع)- ۷۲ تن به سمت بلوار کبیری عملیاتی شد، گفت: در حال حاضر رمپ جهتی از سمت بلوار امام علی(ع) و بلوار خلیج فارس در دست اجراست که دو سوم عملیات عمرانی آن تکمیل شده و امیدواریم نیمه اول سال، قسمت باقی مانده نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا در ایام شلوغ مناسبات و مراسم‌ها مذهبی در مسجد جمکران بتوانیم خدماتی را ارائه کنیم.

حلوایی زاده گفت: تکمیل تقاطع جعفریه نیز یکی از طرح‌های در دست اقدام است که شبدری‌ها در حال انجام بوده و تمامی دسترسی‌ها در آن جا عملیاتی می‌شود، سال گذشته با توجه به بودجه رمپ‌ها و لوپ‌ها داخل شهر به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر بعد از قسمت شمالی کمربندی امام علی(ع) در دستور کار قرار داشته و در حال اجراست.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.