برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان اعلام شد‌

شهر بیست/ معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان اعلام شد‌
شناسه : 21091 | انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام مهدی احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی برای مردم و عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت از طریق آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: توزیع یک میلیون غذای تبرکی در ماه مبارک رمضان با عنوان کمک مومنانه و ضیافت کریمانه، برنامه‌هایی نظیر ترنم باران (پخش زنده ترتیل خوانی روزانه قرآن کریم توسط نوجوانان) از ساعت ۱۰ الی ۱۱ هرروز از طریق شبکه استانی قم و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی آستان به آدرس @‌astangom است‌.

وی بیان کرد: تفسیر سوره انعام توسط حجت‌الاسلام رفیعی هرروز ساعت یازده در شبکه سه و نور، ویژه برنامه تفسیر جزئی قرآن کریم از طریق شبکه سه، شبکه نور و فضای مجازی و پورتال آستان مقدس ساعت ۱۴:۱۵ تا ۱۴:۳۰ توسط حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم، ترتیل خوانی عمومی قرآن کریم از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۳۰ و پخش آن در شبکه سه، شبکه نور، برون مرزی، بین‌المللی، فضای مجازی از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان است.

احمدی گفت: پویش خانواده فاطمی در شبکه های مجازی و رسانه ملی با برگزاری محافل قرآن و ادعیه‌، سفره های افطار ساده و رزمایش همدلی بعد از اذان مغرب در شبکه قرآن و معارف سیما و فضای مجازی، برنامه های سحرگاهان حرم هرروز ۳۰ دقیقه و پخش آن از شبکه برون مرزی و بین المللی سحرآذری و فضای مجازی، برنامه های افطارگاهان حرم ۳۰ دقیقه در شبکه برون مرزی و بین المللی ولایت از جمله برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان توسط حرم مطهر حضرت معصومه (س) اجرا می شود.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد: کلیپ های کوتاه سخنرانی و همچنین کلیپ های ادعیه ماه مبارک رمضان در حال ضبط است که از طریق شبکه های ملی و استانی و فضای مجازی و پورتال آستان مقدس در این ایام منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.