تداوم تعطیلی مراکز هنری و سینمایی قم

شهر بیست/ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام تداوم تعطیلی مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا، تأکید کرد: تمامی گیم‌نت‌ها ، نگارخانه‌ها و برنامه‌های آموزشی مؤسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی نیز تعطیل است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تداوم تعطیلی مراکز هنری و سینمایی قم
شناسه : 19418 | انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اعلام کرد: تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر استان به مدت یک‌هفته تا تاریخ ۲۲/ ۱۲ /۹۸ تمدید می‌شود.

وی افزود: ضمن قدردانی از مردم شریف استان قم و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های بهداشتی پیشگیرانه و همچنین همراهی شایسته فعالان و صنوف فرهنگی و هنری، بدین‌وسیله اعلام می‌‌شود نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و مشورت صنوف دست‌اندرکار فرهنگی، باتوجه به پایدار بودن شرایط انتقال این بیماری، تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور تا یک هفته دیگر ( ۲۲ /۱۲ / ۹۸) ادامه خواهد داشت.

پیرو سوال شهروندان تاکید می شود تمامی گیم نت ها، نگارخانه ها و برنامه های آموزشی موسسات و آموزشگاه های فرهنگی هنری و قرآنی نیز تعطیل می باشد .

نوشته های مشابه
ترمیم و نوسازی آسفالت ۴۰۰ مدرسه در قم
تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
معارضات پروژه بسط شرقی برطرف شد
بوستان‌های منطقه ۵ قم بهسازی می‌شود
استقرار شعبه تعزیرات حکومتی در سازمان میادین شهرداری قم
برنامه‌ریزی برای تکمیل مسیرهای دسترسی تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.