رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد

سارق حرفه‌ای کیف‌قاپ در قم دستگیر شد

شهر بیست/ رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه‌ای کیف‌قاپ و کشف ۱۴ فقره سرقت در استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سارق حرفه‌ای کیف‌قاپ در قم دستگیر شد
شناسه : 1545 | انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ احمد کرمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت چندین فقره کیف‌قاپی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان سرانجام متهم شناسایی و تحت تعقیب غیر محسوس قرار گرفت.

سرهنگ کرمی بیان کرد: متهم حین سرقت کیف یکی از شهروندان بلافاصله وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی سارق را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: مأموران در بازرسی بدنی و نیز مخفیگاه متهم، تمامی البسه زمان سرقت‌های قبلی ازجمله کفش، کتانی قرمزرنگ، کلاه نقاب‌دار، عینک دودی ، پیراهن و تعداد زیادی گوشی‌های مسروقه که در داخل کیف‌های مسروقه بودند،را کشف کردند.

سرهنگ کرمی ابزار کرد: متهم در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان نهایتاً به ۱۴ فقره سرقت کیف‌قاپی بانوان در سطح شهر اعتراف و هدف خود را از این سرقت‌ها، تأمین مخارج اعتیاد عنوان کرد.

وی اعلام کرد: اقدام به‌موقع مأموران مال‌خر گوشی‌های مسروقه را که سابقه خرید گوشی‌های مسروقه را داشته،شناسایی و از وی نیز ۸ دستگاه خودروی مسروقه کشف شد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: در تحقیقات مأموران پلیس آگاهی استان، مشخص شد خریدار اموال مسروقه چند سال قبل نیز تعدادی گوشی‌های مسروقه از سارق را خریداری و با مخفی کردن هویت خود قصد داشته به‌منظور جلب اعتماد سارق، گوشی‌های مسروقه بیشتری را باقیمت کم خریداری کند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم تصریح کرد: درنهایت متهمان به انضمام پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ کرمی در پایان به شهروندان توصیه کرد: حتی‌المقدور از حمل کیف خود در مواقع غیرضروری بپرهیزید و در هنگام دریافت پول از بانک حرکات اطرافیان خود به‌ویژه راکبان موتورسیکلت‌ها را در داخل و خارج بانک، دقیقاً زیر نظر بگیرید.

وی تأکید کرد: معمولاً کیف‌قاپ‌ها در اطراف بانک‌ها، دفترخانه‌ها ، بنگاه‌ها، مراکز خرید و نقاط خلوت کمین می‌کنند، بنابراین هنگام دریافت و حمل پول در چنین اماکنی مراقبت بیشتری از کیف خود به عمل‌آورید.

رئیس پلیس آگاهی استان قم هشدار داد: حتی‌الامکان جهت تردد از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنید و هرگز وجوه نقد و اشیاء گران‌قیمت خود را با کیسه‌های نایلونی روشن یا ساک‌های غیراستاندارد حمل نکنید.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: کیف خود را با دستی که مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کرده و از حرکت در سطح خیابان جداً بپرهیزید و چنانچه به عللی مجبور به حمل پول نقد با کیف هستید، حتماً از کیفی استفاده کنید که دارای دسته محکم است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.