نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای» برگزار می‌شود

شهر بیست/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای» در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای» برگزار می‌شود
شناسه : 13946 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت یک هزار و یکصد و هشتاد یکمین سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) در روز نهم ربیع‌الاول، برنامه‌های مختلفی به همت خادمین فرهنگی مسجد مقدس جمکران تدارک دیده‌شده است، اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها که در مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران در حال اجراست برپایی نخستین نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای» است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه غیررقابتی است و حداکثر ۴۰ فریم از عکس‌های منتخب در نمایشگاه‌هایی که در قم، تهران و چند شهر دیگر برگزار خواهد شد در معرض بازدید قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه موضوع این نمایشگاه «جمکران وعده‌گاه منتظران» است، ابراز کرد: تمامی عکس‌های ثبت شده از حضور مردم، مراسم و مناسک، معماری و… امکان شرکت در نمایشگاه را دارند و به عکس‌های منتخب مبلغ یک‌میلیون ریال به‌عنوان تبرکی از مسجد مقدس جمکران اهدا خواهد شد.

حسین‌آبادی گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه چند رویداد ازجمله برگزاری تور عکاسی در مسجد مقدس جمکران و جلسات نقد و بررسی عکس‌ها با حضور اساتید برجسته عکاسی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا هشتم آبان ماه سال جاری است، ابراز کرد: افتتاحیه این نمایشگاه در قم روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه در نگارخانه فرهنگ برگزار خواهد شد و برگزاری دیگر نمایشگاه‌ها نیز به‌تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان عکاس برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از فراخوان نمایشگاه می‌توانند به وب‌سایت رسمی این مکان مقدس به نشانی www.jamkaran.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.